Gå til innhold

Hvilke symptomer hadde du FØR ikm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ømme pupper ganske tidlig. Mer ømme enn ved vanlig pms. Ble også kvalm hvis jeg spiste store måltider, det merket jeg før jeg testet positivt noen dager før IKM. Men mest av alt hadde jeg en rolig og trygg følelse i kroppen på at det hadde klaffet (3.pp). Testet litt for tidlig først, og fikk falsk negativ. Ble litt skuffa da, men noen dager etterpå kom en ministrek som ble sterkere og sterkere på de påfølgende testene i dagene som kom.

Annonse

I prøveperiodene hadde jeg alltid masse symptomer.. Men ble skuffa gang på gang for jeg var ikke gravid.. Tror man vil ha symptomer og derfor kjenner det! Hadde bestemt meg for å begynne på p-plaster igjen, og bare ventet på at mensen skulle komme så jeg kunne sette på første plaster. Akkurat denne mnd jeg ikke hadde tenkt på å bli gravid, ingen el-tester osv. Hadde tilogmed vært på julebord og tatt meg en fest, DA var jeg blitt gravid! Og fikk ikke symptomer før jeg var 6 uker på vei..;)

Anonymous poster hash: 18100...98e

Kjente ut som jeg skulle få mensen når som helst, men den kom jo aldri. Hadde murringer i magen som ved begynnende mens, men kanskje mer enn vanlig. I første svangerskap hadde jeg ingen symptomer som jeg merket. Var også 4 uker lenger kommet ved ul enn jeg trodde..

Dette er femte gangen jeg er gravid og har aldri hatt så mange og tydelige symptomer så tidlig før. Ømme pupper, vondt i hodet, svimmel, menssmerter, humørsvingninger, rare drømmer og veldig trøtt:-)

Endret av Lykkemor23

Ømme pupper fra dagen etter EL (uvanlig for meg), bittelitt rosa på papiret 5-7 DPO, livlige, rare drømmer ca. samtidig, frøs mer etter det. Og mer lettrørt. Hadde magefølelse på at vi neppe hadde klart det frem til den lille blødningen, fra da av endret magefølelsen seg til at det var mulig :) 

Jeg har IKM i neste uke, men helt siden noen dager etter el har jeg vært ekstremt oppblåst, hatt mye vondt i hodet (som jeg sjelden har), humørsvingninger, veldig sugen på godteri, sover dårlig, våkner tidlig, og har skikkelig vondt i korsryggen (som ved forrige graviditet). Blir ganske overrasket hvis jeg ikke er gravid, men man vet aldri..

Anonymous poster hash: 344ab...0d0

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...