Gå til innhold

Hadde du fødetryne før du fødte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du se det selv evt? Eller fikk du kommentarer?

Eller var ansiktet ditt helt vanlig hele tiden?

Tenker da på opphovnet ansikt.. lepper osv.

Anonymous poster hash: 41a0e...ac7
Skrevet

ALLE fødende har fødetrynet - ikke til å komme utenom. Vi selv kan tro at vi ikke har det, men spør de rundt og se hva de svarer :

Anonymous poster hash: 9c833...ade
Skrevet

Nei, det har jeg ikke hatt ved noen av mine 5 svangerskap. Jeg har sett helt vanlig ut. Og ja, jeg har spurt de rundt meg;)

Skrevet

JEG hadde et styggt gravidansikt fra uke 26 og fram mot fødsel forrige gang. Denne gangen er det likt. Firkanta ansikt, stor rød nese og restylanlepper fra en annen verden....

Så dette fødetrynet så jeg ikke noe til, det blanda seg vel med gravidansiktet mitt.....;-)

Anonymous poster hash: 4f705...490

Skrevet

Etter fødselen så jeg ut som en sprengt kjøttkake i trynet. Hadde et par små sprukne blodkar rundt munnen også, opphovnet og jævlig :) Men med verdens deiligste lille nurk ved siden av meg så var det ingen som la merke til meg :)

Skrevet

Nei, det har jeg ikke hatt ved noen av mine 5 svangerskap. Jeg har sett helt vanlig ut. Og ja, jeg har spurt de rundt meg;)

Da har du mange høflige rundt deg. Ansiktet hovner opp før fødselen  :)

Skrevet

Fikk kommentar på at jeg hadde fått så "fine eplekinn" så da var det nok ikke lenge igjen, men ikke slik at jeg så det selv, heller ingen av mine nærmeste tenkte noe over det.

Skrevet

Jeg så helt forferdelig ut! Leppene hovnet opp, nesen og :D Jeg så virkelig ikke ut de siste mnd før fødsel :D

Skrevet

Jepp. Men jeg la ikke merke til det selv, men jeg ser det på bilder i ettertid. 

Skrevet

Da har du mange høflige rundt deg. Ansiktet hovner opp før fødselen  :)

Javel. Mitt gjorde nå ikke det da:) Er det en absolutt regel altså? Det var jeg ikke klar over;)

Skrevet

Jeg så helt for jævlig ut i utdrivingsfasen... Skulle gjerne ha trukket en pose over hodet mitt når det sto på som verst, herregud at mannen min faktisk har klart å bli kåt på meg etter å ha sett det trynet...

Anonymous poster hash: d650a...aa7
Skrevet

Så til de grader, stod og studerte ansiktet mitt mot slutten og ble helt fortvilet!

Potetnese, trutmunn og dobbelthake ;)

Gigapupper og brei over ræva og lett vraltende gange.

Utrolig sexy, mannen bare lo av meg når jeg prøvde å komme meg ut av seng eller sofa ;)

Skrevet

Jeg var jo tjukkere, men hadde ikke fødetryne. Ser det på bilder også, har bilder fra samme dag som begge barna ble født, før det startet. Begge kom før termin, den ene mye, den andre bare 2,5 uke. Alt er annerledes med dette svangerskapet så jeg kan bare håpe jeg slipper unna.

Anonymous poster hash: dc498...920

Skrevet

He he, ja! Var ikke klar over det selv, men en kollega viste meg et bilde hun tok av meg ikke lenge død fødsel og da så jeg ikke ut som meg selv gitt, ha ha!

Skrevet

Jeg hadde skikkelig gravidtryne halve svangerskapet, og fødetrynet kom på toppen av det hele en stund før fødsel. Haha. Så helt jævlig ut, og jeg er egentlig ganske pen til vanlig :P Tror faktisk nesa mi vokste permanent også. Den ser større ut på bilder nå enn før. 

Skrevet

Noen dager før fødselen startet syns jeg selv jeg så litt mer hoven ut i ansiktet. Min søster var PP besøk kvelden før fødselen startet (på natten) og husker jeg sa at det ikke var lenge igjen... Trodde det var litt lengre enn det faktisk var, 9 dager før termin:)

Skrevet

Jepp. Pløsete og oppblåst. Farmor sa til meg på en fredag at "nå har fødefjeset kommet, så nå kommer ungen innen ei uke". Jeg hadde nesten 4 uker igjen av svangerskapet, så jeg smilte og nikket og tenkte mitt. Ungen kom 3 dager etterpå.

Skrevet

Jeg hadde det ja. Min søster fikk det også to dager før fødsel.

Skrevet

Jeg hadde det ihvertfall, men venninnene mine sa jo selvfølgelig at jeg ikke så sånn ut:)

Potetnese, feite lepper og ellers ballong.

Anonymous poster hash: b45d7...67c

Skrevet

Noe så inni H! :)

Merka det ikke selv, men ser det på bilder fra fødestua, herregud som jeg så ut :D

Anonymous poster hash: 1c7fd...750

Skrevet

Trodde ikke jeg hadde det.. Men når jeg ser bilder fra dagene før, så hadde jeg absolutt det :)

Skrevet

Ja, på maks for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...