Gå til innhold

hvem inne her imponerer deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om hun er her enda, med nytt nick kanskje? Men Kapabel likte jeg godt da hun var aktiv her. Reflektert og hadde mye godt å komme med. 

Liker også Tyrkisk Pepper, Himmel og hav og Monajenten (nytt nick hun også, muligens?) ;) 
Mange flere også, men disse fire har utmerket seg positivt, synes jeg =) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som fortsatt starter tråder om jarlen...

Anonymous poster hash: 3a88b...7c8

Skrevet

jeg er imponert over alle jentene inne på assistert befruktning :D det er tøffe jenter som går gjennom nedrelag på nederlag, og alikevel står støtt!!!

Anonymous poster hash: 22df8...979
Skrevet

Jallow B. Veldig ulik meg på alle måter, men virker sterk og bevisst. Også fascinerer det meg at hun tilsynelatende lever så annerledes enn meg, men at jeg ofte kjenner meg igjen i det hun sier.

Sterk og bevisst?

Ja, det var nye ord for rasist, gitt.

Anonymous poster hash: d354b...5e3

Noe jeg ikke har fått med meg...? Jeg leser ikke alle innleggene her inne, vet du :-)

Alle tråder som omhandler rasisme, blant annet.

Og hun har jo også sagt at en eventuell fremtidig sønn skal bli omskjært. Fordi faren vil, og fordi "det ikke er ulovlig i Norge".

Skikkelig reflektert du.

Og det er jallow B og mannens valg, et valg de har lov å ta. At du og flere andre er uenige i det, er våre tanker og meninger, som er like legitime som jallow B sine. Men det er en heeeelt annen diskusjon!
Skrevet

Mange jeg liker her, men Moota og Ibsenfrue syns jeg er koselige og gjør en innsats for å hjelpe andre på en hyggelig måte :) Mine favoritter!

Anonymous poster hash: ba907...667

Så koselig! Takk :)

Skrevet

Jallow B. Veldig ulik meg på alle måter, men virker sterk og bevisst. Også fascinerer det meg at hun tilsynelatende lever så annerledes enn meg, men at jeg ofte kjenner meg igjen i det hun sier.

Sterk og bevisst?

Noe jeg ikke har fått med meg...? Jeg leser ikke alle innleggene her inne, vet du :-)

Og hun har jo også sagt at en eventuell fremtidig sønn skal bli omskjært. Fordi faren vil, og fordi "det ikke er ulovlig i Norge".

Skikkelig reflektert du.

Denne tråden skulle handle om det fine vi ser ihverandre. But along came lemonsquirt! -Kan du prøve, å innse at folk kanskje ikke mener det samme som deg?

Og at selvom man er forskjellige når det gjelder mange ting, så går det an å respektere hverandre og være enig når det gjelder andre ting? -Eller er det vanskelig?

La nå dette forbli en koselig tråd, og opprett heller din egen sure sokk om det er det du lever av.

Vanskelig når det omhandler ting som menneskerettigheter og diskriminering.

DENNE TRÅDEN HANDLET IKKE OM DET! -Hva ER det DU IKKE FORSTÅR?

Og der ble du en av de jeg misslikte...

Det er en ting å bruke store bokstaver. Men, å gå til det steget å øke bokstavstørrelsen, bruke fet skrift også for å toppe det helebruker rød skrif så fremstår du som et veldig ressurssvakt og lite intelligent menneske.

Så jeg må bare gratulere deg med vel gjenomført jobb...

Anonymous poster hash: 70abc...1ee

Skrevet

Synes det er veldig mange oppegående, hyggelige, morsomme og reflekterte brukere her inne. 

Har selv lagt positivt merke til alle nevnt over, i tillegg til mange andre :)

Skrevet

Sterk og bevisst?

Skikkelig reflektert du.

Denne tråden skulle handle om det fine vi ser ihverandre. But along came lemonsquirt! -Kan du prøve, å innse at folk kanskje ikke mener det samme som deg?

Og at selvom man er forskjellige når det gjelder mange ting, så går det an å respektere hverandre og være enig når det gjelder andre ting? -Eller er det vanskelig?

La nå dette forbli en koselig tråd, og opprett heller din egen sure sokk om det er det du lever av.

Vanskelig når det omhandler ting som menneskerettigheter og diskriminering.

DENNE TRÅDEN HANDLET IKKE OM DET! -Hva ER det DU IKKE FORSTÅR?
Og der ble du en av de jeg misslikte...

Det er en ting å bruke store bokstaver. Men, å gå til det steget å øke bokstavstørrelsen, bruke fet skrift også for å toppe det helebruker rød skrif så fremstår du som et veldig ressurssvakt og lite intelligent menneske.

Så jeg må bare gratulere deg med vel gjenomført jobb...

Anonymous poster hash: 70abc...1ee

Og jeg må jo nesten bare få gratulere deg tilbake da, med doktorgrad i personangrep.

Nydelig. Mislik meg, jeg legger meg ikke med gjeipen på knærne av den grunn.

OG, jeg har heller ikke tenkt å gå til motangrep, det bedriver visst du nok av i bøtter og spann med innlegget ditt:)

Godt nytt år

Skrevet

Liker ikke disse trådene hvor det handler om bekreftelse, bekreftelse, bekreftelse. Hunger etter å bli nevnt, får skry og ros. 

Vedder for du HI, + mange andre her legger ut skikkelig trutmunn-bilder av dere selv på face og twitter. 

Anonymous poster hash: 4c0a5...7f9
Skrevet

Liker ikke disse trådene hvor det handler om bekreftelse, bekreftelse, bekreftelse. Hunger etter å bli nevnt, får skry og ros.

Vedder for du HI, + mange andre her legger ut skikkelig trutmunn-bilder av dere selv på face og twitter.

Anonymous poster hash: 4c0a5...7f9

Hva med instagram ?

Skrevet

Hvis du ikke liker slike tråder....hvorfor svare?

Skrevet

Det er flere som jeg liker her inne og sier mye vettugt!  

Men, den som kanskje imponerer meg mest er Jallow B. Hun, synes jeg får mye "hets", men i hver tråd så klarer hun og holde seg sakelig og rolig, i et tema hun er veldig engasjert i. 

Der tar jeg av meg hatten.. For jeg ligger langt unna de "rasistiske" trådene for at jeg blir så "oppgiret" og forbannet.. 

Men, hun klarer det med roen i behold! :) 

Skrevet

Det er vel kanskje de som kommer best ut av en diskusjon,de som får formidlet sine synspunkter på en saklig og rolig måte og klarer la være å hisse seg opp:-)

Skrevet

Mange flotte damer her inne :) Kunne nevnt mange! Miss Marple har jeg sansen for :) Saklige og hyggelige svar.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Er mange det :) Men synes nok Miss Marple. Enda hun er uenig, så kan hun være hyggelig og saklig om det :)

Skrevet

Synes det er hyggelig å rose hverandre jeg:-)

Skrevet

Kengumamma og sug lut :)

Anonymous poster hash: 3cc9f...14c

Skrevet

Monson og Berta: Takk! Blir rent rørt her jeg sitter :)

Jeg er ufattelig dårlig på nick, men av tidligere diskusjoner tilbake har jeg lagt merke til Tyrkiskpepper. Det er andre jeg har lagt merke til også, men de er gjerne anonyme, så skryten kommer desverre ikke fram..

Skrevet

Kengumamma og sug lut :)Anonymous poster hash: 3cc9f...14c

Hvorfor nevner du alltid deg selv Kengumamma? Du burde ihvertfall skrive nicket ditt på en annen måte. Du er den eneste som skriver det korrekt.

Anonymous poster hash: 5e608...91e

Skrevet

Kengumamma og sug lut :)Anonymous poster hash: 3cc9f...14c

Hvorfor nevner du alltid deg selv Kengumamma? Du burde ihvertfall skrive nicket ditt på en annen måte. Du er den eneste som skriver det korrekt.

Anonymous poster hash: 5e608...91e

Snedig logikk. Om du følger den så kan det like godt være meg som skrev innlegget, siden mitt nick også er stavet korrekt, dvs uten store bokstaver. The plot thickens...

Skrevet

Overhode ingen

Anonymous poster hash: 7c8e0...43d
Skrevet

Heartbroken/Miss Marple.

Anonymous poster hash: a300f...861

Skrevet

Veldig mange av de anonyme imponerer meg, og veldig mange med nick imponerer meg.

Liker ikke helt å nevne navn, siden det er så mange her inne som er flotte og reflekterte og hater å utelate noen.

Savner veldig mange her inne da, som Yzma, CaptainHindsight og flere andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...