Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 I bursdag? Har tenkt å fylle den med innpakket godis og litt smånips leker? Ungene er 4 år? Anonymous poster hash: 72864...f27
AvMåneskinnGrorDetNADA Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Har bestandig vært en suksess hos oss i alle fall
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Det er gøy for de største og sterkeste som klarer å grabbe til seg en masse og grusomt for de minste og mest forsiktige som ikke får noe. I tillegg ender det gjerne med at "bølla" i forsamlingen slår tre andre i hodet med kjeppen. Anonymous poster hash: a18c2...7b0
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Ser for meg at godteriet bli veldig urettferdig fordelt da. Anonymous poster hash: 4162a...566
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Jeg synes ikke noe om det. I en bursdag vi var i, så gikk den i stykker på slag nummer 2 og alt flommet utover gulvet. Ungene styrtet frem og fylte lommene, de som sto fremst i køen og hadde høye albuer fikk kjempemye, de andre fikk bare 1-2 godterier og ble lei seg. Anonymous poster hash: 733d0...e57
Superdolly Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har gjort det flere ganger, uten at noe har blitt urettferdig. Mulig jeg bare har hatt englebarn på besøk da.. Greia er at jeg på forhånd har gått gjennom reglene og fortalt dem akkurat hvor mye de får ta hver. For eksempel en sjokolade, en dropseske og en "dings". Aldri opplevd at noen har grabbet til seg mer, faktisk. Jeg har også vært veldig streng på hvor man står, både de som venter og den som skal slå. Aldri hatt noen uhell.
AvMåneskinnGrorDetNADA Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Da er det lov som voksne å passe på at slike ting ikke skjer. Vi har alltid hatt det, og det dere her ovenfor skriver har aldri skjedd hos oss i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Skal fylle den men nok til alle. Er familieselskap, ikke barneselskap, så er bare snakk om fem barn og to litt større barn. Tror nok at det skal bli gøy. Har funnet masse kult på ebay til å putte oppi Anonymous poster hash: 72864...f27
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Har vært i 2 bursdager der de hadde pinata. Begge gangene endte det opp med at de største guttene tok alt. Jenta mi, som var minst, endte opp med ingenting. Fullstendig kaos og trist unge som ikke fikk noe gotteri. Anonymous poster hash: 7c7a3...37e
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Var i en treårsbursdag i fjor, kjempesuksess. Ingen som grabbet til seg (godt oppdratt kanskje?). Alle fikk litt hver:-) Anonymous poster hash: 7f7eb...808
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Er flere som har det i bursdagene her, men de fleste har en liten godtepose til hver (som er knyttet igjen) i den, så om det er 12 barn i en bursdag faller det 12 godteposer ut av pinjata'en. Ungene synes det er kjempegøy. Anonymous poster hash: fc972...855
gresskar Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 Har også pinata i bursdagene her, men med ferdige godteposer inni. Gøy gor liten og stor:-)
Siamese Hellhound Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Sikkert lurt med ferdige godteposer eller en eller to stk til hver. Min siste pinata- opplevelse endte i gråt og krangel. De største kastet seg over godteriet og grafset til seg, og de minste hylte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå