Gå til innhold

Uteglemt fra bursdagsinvitasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere tenkt om deres 2. klassing var den eneste som ikke ble invitert i bursdagsselskap til en barnet deres leker en del med?

Anonymous poster hash: d969e...676

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tatt kontakt og spurt uten barnet visste at eg gjorde det.

Skrevet

Ringt foreldrene til bursdagsbarnet og spurt hvorfor.

Skrevet

Ingen vits i å tenke på egen stolthet.

Skrevet

Jeg ville ikke tenkt noe som helst før jeg hadde tatt en hyggelig tlf til mammaen eller pappaen til barnet som har bursdagen.

Eller, jeg hadde tatt det som en selvfølge at det hadde oppstått en feil et eller annet sted :)

Skrevet

At det må være en forglemmelse. Ta en tlf til foreldrene.

Har opplevd dette selv, jeg ringte og det ordnet seg. Min gutt sin lapp lå igjen hjemme da klassekompiser delte ut på skolen. Han fikk den dagen etter :)

Anonymous poster hash: 9b02d...978

Skrevet

Da ville jeg ha tenkt at bursdagsinvitasjonen er kommet bort. Særlig om den ble levert på skolen. Og om jeg var forelder til den som skulle ha bursdagsselskapet, hadde jeg vært glad for å bli spurt.

Anonymous poster hash: 3eceb...095
Skrevet

Hadde tenkt at det var nok en bursdag barnet mitt ikke ble invitert i.

Anonymous poster hash: d7f2a...c7b
Skrevet

Det skjedde her engang...

Alle jentene i klassen ble invitert, og invitasjonene ble delt ut av lærer på sfo.

Det endte opp med at en jente i parallellklassen fikk invitasjonen (samme navn) av en eller annen grunn......

Fikk en melding av den ene jenta (sin mamma) som uheldigvis ikke hadde fått sin invitasjon. Jeg ble jo kjempetrist, for det kunne ikke ha vært en god følelse for jenta. Men det ordnet seg tilslutt :-)

Anonymous poster hash: d993b...224

Skrevet

Godt de fleste hadde ringt og spurt. Det var vi som glemte en, eller vi glemte henne ikke hun sto på lista, godteposen lå klar med hennes navn osv, men et eller annet skjedde da vi sendte ut mail. Vi forsto ikke hva som hadde skjedd før en av gjestene fortalte oss at denne jenta hadde sakt til henne at hun ikke var invitert. Det var ikke morsomt!

Vi ringte selvfølgelig umiddelbart og beklaget. Det var bare så synd at foreldrene ikke hadde ringt oss da de hørt om selskapet. Jenta hadde jo fortalt foreldrene at hun skulle i bursdag til vår datter, men når det ikke kom noen skriftlig invitasjon sa de nei.

Bare som en oppfordring til andre foreldre. Noen ganger skjer det feil. Ta en telefon og spør hvis det er noe slikt du reagerer på. Vi burde selvfølgelig ha sjekket bedre, men det var ikke vondt ment!

Anonymous poster hash: d969e...676

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...