Gå til innhold

Buffer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere bufferkonto? Her har jeg flere kontoer jeg bruker til sparing. Har nå til sammen 5041 kr. Nettopp pusset opp badet og da gikk alt der, men har klart å spare opp dette på kort tid. Veldig fornøyd. Har ikke så mye å rutte med. Er alene.

Anonymous poster hash: b442d...f9a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en sparekonto med 183 000kr på. Jeg sparer så mye jeg kan hver måned, alt av skattepenger, feriepenger og gaver setter jeg over. Jeg har boliglån, men tør ikke sette de inn på lånet siden boligprisene kanskje skal ned. Jeg er student.

Anonymous poster hash: c3559...05e

Skrevet

Har ikke pr dags dato, men planen er å spare opp 50.000 og ha som buffer. I første omgang hvertfall. Uforutsette utgifter er noe driiiiit rett og slett.

Skrevet

Vi har litt buffer på regningekontoen, skjeldent under 25 000 på den, vanligvis mer, sparer til barna fast sum, resten setter vi inn på rammelånet som fungerer som en sparekonto, der henter vi mest renter, samtidig som vi kan hente ut hvis vi trenger større summer, feks bilkjøp ol. Vi har flere hundre tusen disponibelt der.

Anonymous poster hash: 502c1...7dc

Skrevet

Hehe. Vi pusset også opp badet i 2012, og da ble bufferen nesten tømt. Har spart opp ca 10 000 kr nå. Forventer å kunne sette inn ca 45000 der innen kort tid (holder på å selge noe).

Anonymous poster hash: 28b41...551
Skrevet

Glemte å si at vi er studenter med barn og boliglån, så det går ikke så fort å spare. #5

Anonymous poster hash: 28b41...551

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...