Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Som ullklær, ullvask og ullvaskemiddel. Anonymous poster hash: 11f0a...bbd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Hva er bambusull? Anonymous poster hash: 7f163...473
Elsker livet Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Sikkert en blanding av bambus og ull. Vi har en genser fra memini, og det var hull i den etter noen timer. Andre som har opplevd skjør kvalitet?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Tusen takk for svar. Vet ikke helt selv hva det er, men siden jeg har hørt at dette er ett godt alternativ til for vanlig ull til eksembarn tenkte jeg å prøve det. Dette er noe jeg fant på nett - Bambus er et miljøvennlig materiale som dyrkes helt organisk, uten sprøytemidler. - Bambus er luksuriøst mykt og behagelig mot kroppen (føles litt som silke) - Pga mykheten og uten tilsetningsstoffer er kvaliteten ekstra bra for følsom hud/eksem - Transporterer fukt 3-4 ganger bedre enn bomull og tørker meget fort - Har naturlige antibakterielle egenskaper – dvs holder seg fresh lenger (lukter ikke like raskt) - Lar huden puste og er sval når det er varmt og varmer bra når det er kaldt - Alle våre sokker er forsterket i tå, hæl og såle for beste slitestyrke som et komplement til den myke komforten Bambusen som våre plagg produseres av kommer fra Mosobambuen, også kalt ”kjempebambus”.Det er den raskest voksende planten i verden og kan vokse opp til 1,2 m i døgnet under gunstige forhold. Høstingen av denne Mosobambuen påvirker ikke den utrydningstruede pandaen ettersom deres føde består av en lavere bambussort. Anonymous poster hash: 2a7e1...dc3
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Ok, så bambusull er det samme som bambus, ser det ut til. Jeg som spurte over. Har hørt om bambus, men ikke om bambusull. Så for meg en bambussau :-) Anonymous poster hash: 7f163...473
Altiboks Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Klærne fra Lilleba er kjempegode. Google litt og så finner du på salg. De er ganske dyre. Bambusklær er skjøre og derfor er det viktig at de vaskes riktig. Elsker livet: Slik skal det ikke være. Jeg håper du reklamerte:)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Jeg er også kjempefornøyd med Lilleba, de har vart i årevis. Har en gutt med atopisk eksem, så prøvde bambus ganske tidlig. Anonymous poster hash: 3ae06...066
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Det er ingenting i verden som heter bambusull. enten erdet laget av bambus (altså av planten bambus) eller så er det en blanding av ull og bambus... Anonymous poster hash: 695db...4f6
Elsker livet Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Klærne fra Lilleba er kjempegode. Google litt og så finner du på salg. De er ganske dyre. Bambusklær er skjøre og derfor er det viktig at de vaskes riktig. Elsker livet: Slik skal det ikke være. Jeg håper du reklamerte:) Nei, jeg gjorde ikke det. Gutten min hadde hatt genseren i barnehagen, og han "visste ikke" om det hadde skjedd noe spesielt som gjorde at det ble hull. Men stoffet rundt håndleddene hadde sikkert en omkrets som var fire ganger større. Så holder en knapp på at stoffet er altfor skjørt. Har hatt mye i bambus fra lilleba og det eneste som har gått hull i knærne i en selebukse som det ble krabbet mye i.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Hva er bambusull?Anonymous poster hash: 7f163...473 Kansje ull fra sauer som har spist bambus eller noe i den dur? Anonymous poster hash: 28c81...032
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #12 Skrevet 10. januar 2014 Det er ingenting i verden som heter bambusull. enten erdet laget av bambus (altså av planten bambus) eller så er det en blanding av ull og bambus... Anonymous poster hash: 695db...4f6 beklager på det dypeste at jeg uttalte meg litt feil, men virker som at de fleste forstod veldig godt hva jeg mente fordet Anonymous poster hash: 2a7e1...dc3
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #13 Skrevet 10. januar 2014 Ok, så bambusull er det samme som bambus, ser det ut til. Jeg som spurte over. Har hørt om bambus, men ikke om bambusull. Så for meg en bambussau :-)Anonymous poster hash: 7f163...473 haha, jeg spurte de på jobben om dette også, å vi var inne på samme idé Anonymous poster hash: 2a7e1...dc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå