Gå til innhold

I kveld tar Jane (53) sitt eget liv...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er trist.

Men jeg har sett på nært hold hva ALS gjør med folk, og jeg kan faktisk forstå henne.

Jeg tror jeg hadde valg det samme som det hun gjør om det rammet meg.

Det er ikke riktig for alle, men jeg synes man skal respektere de som velger slik.

Sendte henne noen gode tanker da jeg leste artikkelen.

Anonymous poster hash: 03c0d...e3e
Skrevet

Det er trist når noen dør uansett hvordan - men jeg må virkelig si jeg er glad på denne kvinnens vegne.

Jeg er fullstendig for assistert selvmord - fordi hun da slipper å lide seg igjennom de siste mnd.

Anonymous poster hash: 3842b...cf3

Skrevet

For et flott menneske! har og sett hva denne sykdommen gjør, og det er ikke hyggelig :/ flott at hun selv kan gjøre dette i rolige omgivelser. Hvil i fred.

Anonymous poster hash: 8d2a7...bd6

Skrevet

Trist at man må reise til andre land og betale så mye for å kunne dø med verdighet. Tragisk.

Anonymous poster hash: 7ffd6...9f6
Skrevet

En utgiftspost mindre på statsbudsjettet! 👼

Anonymous poster hash: d34ec...af9
Skrevet

Skjønner henne veldig godt! Hadde gjort det samme selv om jeg var i den situasjonen. Det er selvfølgelig trist, men hun er heldig som får avsluttet på en verdig måte, og slipper måneder under totalt uverdige forhold.

Skrevet

En utgiftspost mindre på statsbudsjettet!

???

Anonymous poster hash: 743fe...00c

Skrevet

Du er hermed rapportert. Både pga denne kommentaren, men også på generelt grunnlag fordi du stadig kommer med støtende og sårende kommentarer i tråder hvor personer har det vanskelig.

Du har seriøse problemer som føler behov for å være så stygg mot andre, så skaff deg hjelp! For din egen skyld!

Gjest Julia1984
Skrevet

Huff, min tante fikk denne diagnosen i sommer! Verdens flotteste, omsorgsfulle og supre dame. Hun har store problemer allerede, men suger til seg det hun kan av barn og barnebarn..

Skrevet

skal tenne lys for henne i kveld.

trist er det, det må ha vært en utrolig tung avgjørelse å velge å forlate mann å barn.

så i kveld kl 21.00 skal jeg tenne mine lys for henne ♥

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, samt sitering av disse.

Kira

Brukermoderator

Skrevet

Ja til aktiv dødshjelp til dem som har noe uhelbredelig.
En verdig død har alle krav på, tøff dame!

Og ja, sykdom som skal behandles er en utgift for samfunnet på lik linje som gamlehjem osv. Men jammen så er jeg glad for at mine besteforeldre har plass på ett!

Anonymous poster hash: baa5a...3cd
Skrevet

Skjønner henne veldig godt, men likevel er det litt ekkelt og morbid. Tenk å vite at du tar din siste flytur, spiser ditt siste måltid og så tar du farvel med mann og barn. Litt creepy!

Anonymous poster hash: c73d2...406

Skrevet

Jeg syns det er godt at hun endelig får fred og har tatt denne beslutningen basert på egne vurderinger. Jeg hadde ganske sikkert gjort akkurat det samme som henne. Hun er sterk som gjør det.

Jeg syns at alle kunne spart seg for moraliserende religiøst pisspreik i kommentarfeltet under artikkelen however!

Skrevet

Det er en grusom sykdom som ikke bare tar livet den du elsker tilslutt men den fjerner personen litt og litt, jeg skal tenne lys for henne og alle andre med sykdommen, måtte hun få fred!

Skrevet

Trist historie. ALS er en grusom sykdom, jeg har sett den på nært hold gjennom jobb. Har stor forståelse for kvinnens valg. Jeg synes spørsmålet om aktiv dødshjelp er veldig vanskelig

Anonymous poster hash: bbefb...fcc
Skrevet

Tråden er nok en gang ryddet for krenkende språkbruk og avsporinger. Selv om man ikke liker et innlegg eller flere i en tråd, så er ikke det det samme som at innholdet bryter med reglene og at det skal slettes. Avsporinger slettes også, om det er ting som overhode ikke er relevant for tråden som et par stykker ønsker å diskutere, så kan man opprette en egen tråd eller ta det på PM.

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

Syntes det er rart at denne kommentaren får stå, men andre blir slettet.

Syntes dette var helt fullstendig usmakelig. Det er så respektløst ovenfor denne damen, familien og andre i samme situasjon. Håper hun finner styrke og mot. Håper barna og familien finner styrke til å gå igjennom dette.

Anonymous poster hash: e3fe4...ba9

Skrevet

Du er hermed rapportert. Både pga denne kommentaren, men også på generelt grunnlag fordi du stadig kommer med støtende og sårende kommentarer i tråder hvor personer har det vanskelig.

Du har seriøse problemer som føler behov for å være så stygg mot andre, så skaff deg hjelp! For din egen skyld!

Fullstendig enig med deg,men jeg bare lurer på hvordan du vet at denne personen har vært stygg i andre tråder også,når hun er anonym?

Jeg bare lurer, ser man det noen plass?

Anonymous poster hash: b290b...f99

Skrevet

En utgiftspost mindre på statsbudsjettet!Anonymous poster hash: d34ec...af9

Du er hermed rapportert. Både pga denne kommentaren, men også på generelt grunnlag fordi du stadig kommer med støtende og sårende kommentarer i tråder hvor personer har det vanskelig. Du har seriøse problemer som føler behov for å være så stygg mot andre, så skaff deg hjelp! For din egen skyld!Anonymous poster hash: 03c0d...e3e

Fullstendig enig med deg,men jeg bare lurer på hvordan du vet at denne personen har vært stygg i andre tråder også,når hun er anonym?Jeg bare lurer, ser man det noen plass? Anonymous poster hash: b290b...f99

Du ser det lett, spydige og frekke kommentarer pluss at det alltid er en " engelsmiley " i innlegget hun etterlater seg eller han...vet ikke om det er hankjønn eller hunkjønn.

Anonymous poster hash: a900b...8e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...