Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #51 Skrevet 10. januar 2014 Karbonadedeig m krydder (old el paso som oftest) tomat løk ost rømme jalapenos salsa (hot) Hjertesalat i stedet for skjell/lefser - sparer sinnsykt masse kalorier og salt - og det er friskere og bedre! Datter og mann bruker mais i tillegg Tilbehør ellers er chilibønner (eller bønnestuing) og guacamole. Noen ganger også ostesaus. Anonymous poster hash: 26871...113
beibilykke Skrevet 10. januar 2014 #52 Skrevet 10. januar 2014 her er det null variasjon når vi spiser taco ... agurk tomat isbergsalat løk revet ost salsa saus rømme kjøttdeig med tacokrydder lefser til mann og barn tacotrays til meg åå nå fikk jeg lyst på taco. det skal jeg jammen lage i kveld
Følelsesvims Skrevet 10. januar 2014 #53 Skrevet 10. januar 2014 her er det null variasjon når vi spiser taco ... agurk tomat isbergsalat løk revet ost salsa saus rømme kjøttdeig med tacokrydder lefser til mann og barn tacotrays til meg åå nå fikk jeg lyst på taco. det skal jeg jammen lage i kveld Gjett hva som står på bordet her i heimen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå