Gå til innhold

Kan noen hjelpe med symfysemål?

mammantil 2

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ingen ting. Har vært på ul og sett en liten jente men hu lå langt nede og han så bare der og konsentrerte Seg om det, men der var mye av livmora lengre oppe han ikke rørte. Men tingen er, jeg er 20+5 med et symfysemål på 27-28, hva var deres uke 20. Kan ikke være normalt å være så stor allerede med bare en?

Fortsetter under...

Ja, med de andre har magen kommer tidligere men har ligget på normalen men nå er magen ekstrem og skjønner det ikke. Han sa ingen ting om noe vannmenge, var bare så for han fang ungen som han gjorde med det samme så målte han bare hode og så at organene var fine så var det over på 5 min.

Men så er det slik av at fra uke 14 så har jeg funnet 2 ordentlige fostrlyder men slo meg til ro med at deg nok var navlestrengen. Så har jeg etter det bare lyttet helt nede med skambeine der hu ligger og som ul viste at hun lå helt nede. Nå er det lenge siden jeg har brukt den men i og med livmoren vokser i en forferdelig fart tenkte jeg at jeg skulle hører med angel sound igjen. Da fant jeg hu jenta nede på venstreside som altid men også en kjempesterk fosterlyd oppe helt i midten ca 6 cm over navlen. Kjenner jeg blir små sprø, og tror om jeg må be om en ny ul..,

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...