Gå til innhold

Lyst til å ri på elefanter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror nok ikke du bør ta denne bloggeren seriøst. Han har vært i media minst en gang tidligere, fordi det er ikke hold i det han skriver.

Endret av tirilfrua
Skrevet

Men videoen som er lagt ved da? Er ikke det ekte??

Skrevet

Jo, det er nok ekte, og selvfølgelig finnes det dyremishandling av elefanter på lik linje med andre dyr.

Jeg trenger likevel flere bevis enn en useriøs blogg før jeg tror at dette er standarden.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg tar ikke ett eneste ord av Rene Kleveland seriøst

Anonymous poster hash: 30947...071
Skrevet

Ok, så om denne linken lå på en annen sin blogg eller på vg.nett da? Glem det jeg la ut. Men se på linkene til barn og engler!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ikke noe å takke for, er en sak jeg deltar i kampen mot, mange tror elefantene blir behandlet såååå godt, og at de er jo store dyr, så de blir vel ikke dårlig behandlet? Men sannheten er en helt annen :( De blir først brutt ned ved å bindes fast, blir sultet og tørster i 3 dager, før de føres inn i et trangt bur og tortureres! De brytes ned, så de ikke skal ha vilje til å kjempe :(

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ja.. Det er grusomt :( Og til tross for all denne infoen, så sørger folk for etterspørselen etter dyr i sirkus. Heldigvis er det flere land som starter å forstå dette, og setter nå ned foten, man skulle tro at med dette, så ville vi snart ha slutt på dette. Men, etterspørselen er stor, og nå er det også en del som ønsker mere dyr :(

Skrevet

Kan ikke forstå at det fortsatt er marked for sirkus i 2014. Det er jo helt sykt.

Anonymous poster hash: 53422...cfb
Skrevet

Det skulle jo bli ulovlig med elefanter i norske sirkus,men av en eller annen grunn så ble denne loven forandra i siste liten...

de som absolutt vil se en elefant,må heller dra dit elefanten lever, istedet for å se den i et sirkus eller i en alt for liten dyrepark...

Anonymous poster hash: f2f4c...01e
Skrevet

Forrige landbruksministeren ville ha eksotiske dyr i sirkus. Jævla gjøk. Det beste man kan gjøre er å boikotte alt som har å gjøre med eksotiske dyr i underholdning!

Anonymous poster hash: 5f603...57c
Skrevet

Dessverre stemmer dette, og det er helt tragisk at det ikke gjøres noe med i lovgivningen!

Men, gladnyheten er at vi som forbrukere kan utøve vår makt ved å boikotte sirkus ol som bruker dyr som underholdning. Oppfordrer alle til å gjøre det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...