Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Noen som har erfaring med dette spørsmålet? Stilt legen sin spørsmålet en eller annen gang, eller noe sånt? Jeg har en slags rabbitvibrator jeg kjøpte rett før jeg ble gravid, og fikk ikke engang testet den ut.. Så nå lurer jeg på hvordan det er å bruke en slik i første trimester? Det er jo ikke langt opp til livmora, tross alt. Kan vibrasjonene forstyrre embryoet på noen måte? Løsne det, for eksempel? Sikkert litt dumme spørsmål dette her, men better safe than sorry. Er klar over at det kan være infeksjonsrisiko mtp på (mangel av) rengjøring av sexleketøy, men det er altså ikke dette jeg lurer på, kun virkningen av kraftige vibrasjoner opp mot øvre sjedevegg Anonymous poster hash: f7096...234
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Man skal kun bruke vibrator på klitoris under graviditet. Ikke inni kjeden sa legen min. Anonymous poster hash: 7d9b4...c82
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 skjeden heter det vel..haha Anonymous poster hash: 7d9b4...c82
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Man skal kun bruke vibrator på klitoris under graviditet. Ikke inni kjeden sa legen min. Anonymous poster hash: 7d9b4...c82 Legen din har helt rett. Ingen vibrator er laget for å brukes i en kjede. Anonymous poster hash: 9a5fb...592
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Nei, det er sant det;) Anonymous poster hash: 7d9b4...c82
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Ingen vibrator innvendig når man er gravid. Det kan stimulere til rier. Anonymous poster hash: 9b5f3...d7c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Rier i første trimester? Anonymous poster hash: f7096...234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå