Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Vi har de siste 4 årene mistet 9 ganger i SA og 2 ganger i MA. Jeg er nå endelig gravid igjen og i uke 14,så alt ser ut til å gå bra denne gangen. MEN siden vi har hatt sååå mange nederlag så vil jeg ikke fortelle verden at jeg er gravid enda, vi føler begge at dette er best for oss og at det er en måte å bearbeide alt som har skjedd tidligere. Vi skal selvfølgelig ikke holde det skjult for alltid, men ihvertfall til sånn ca uke 20-25, eller så lenge det er mulig uten at magen røper meg, kan jo ikke skjule den for alltid. Har noen gode tips på hvordan skjule magen med klær som ikke vekker misstanke? Tunika og ting med høyt liv vekker jo misstanke med en gang. Jeg er høy og tynn. Anonymous poster hash: f5937...f4f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Hold-in undertøy og bukser med høyt liv og litt løse store gensere. Nå på vinteren er det fint. Jeg brukte det. Av samme grunn som deg. Mistet mange ganger og orket ikke mer medlidenhet. Anonymous poster hash: 530d7...85c
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Det er veldig in med store gensere om dagen, da kan du ha svarte jeans til (genseren er såpass baggy at du fint kan ha buksesnekken åpen om det blir for trangt). Løse store topper og en cardigan til også med bukse eller skjørt til.. Smykker som går til midt mellom puppene og ikke helt ned på magen er også en ide. Gratulerer så mye, og lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Hold-in undertøy og bukser med høyt liv og litt løse store gensere. Nå på vinteren er det fint. Jeg brukte det. Av samme grunn som deg. Mistet mange ganger og orket ikke mer medlidenhet. Anonymous poster hash: 530d7...85c Takk for svar, godt det er flere enn meg som føler sånn. Er det virkelig ok med Hold in undertøy? Hvor lenge brukte du det. Anonymous poster hash: f5937...f4f
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 http://m.weheartit.com/entry/42975268 F.eks?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Hold-in undertøy og bukser med høyt liv og litt løse store gensere. Nå på vinteren er det fint. Jeg brukte det. Av samme grunn som deg. Mistet mange ganger og orket ikke mer medlidenhet. Anonymous poster hash: 530d7...85c Takk for svar, godt det er flere enn meg som føler sånn.Er det virkelig ok med Hold in undertøy? Hvor lenge brukte du det. Anonymous poster hash: f5937...f4f Uke 21. Når jeg fortalte alle det. Kulen ble ikke borte med jevnere. Trange jeans med høyt liv holdt magen ytterligere inn. Anonymous poster hash: 530d7...85c
Nebbdyret Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 (endret) H&M selger skinny gravid jeans, ser heilt vanlig ut men har stoffdel over magen. Brukar du en strikket genser over ser det ut som vanlig bukse og det er då både behagelig pluss du ikkje går i typisk gravid klær. Ballong skjørt er også supert, er behagelig over magen men ein ser ikkje om ein har mage eller om det er skjørtet som er slik. Gjerne med lommer så skjuler det ekstra :-) http://www.zalando.no/kookai-ballongskjort-sort-ko121b00o-q00.html Endret 9. januar 2014 av Nebbdyret
lioness* Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Forstår deg godt. Er også gravid og sliter litt med å offentliggjøre det egentlig, for innerst inne venter jeg vel bare på at det skal gå galt igjen. Har mistet 6 ganger tidligere, men nå er jeg gravid med tvillinger i uke 16 og det går jo trolig fint (det er også eggdonasjon så årsaken til abortene er eliminert...). Følelsen sitter i likevel. Vide skjorter med dressjakke utenpå skjuler en del. Også vide gensere selvsagt. Bluser med "rett" fasong foran, altså ikke innsvingede. Håper det går riktig så bra denne gangen! Om ikke så lenge er det vanskelig å skjule samme hva du har på deg, håper du klarer å gi deg hen til lykkefølelsen og forventningene på tross av erfaringsgrunnlaget du bærer med deg. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå