Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Vi gjorde det aldri slutt, sklei fra hverandre.. Mest pga han Har tar kontakt gang på gang, skriver bare hyggelige ting og sender bilder av meg osv. Jeg prøver bare å svare noe kort og hyggelig tilbake. Hvorfor gjør han det?? Er jo ikke snakk om at vi savner hverandre eller vil treffes. Jeg tar aldri initiativ Jeg vil ikke tilbake til han Anonymous poster hash: 8dfd7...d9d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Vi gjorde det aldri slutt, sklei fra hverandre.. Mest pga han Har tar kontakt gang på gang, skriver bare hyggelige ting og sender bilder av meg osv. Jeg prøver bare å svare noe kort og hyggelig tilbake. Hvorfor gjør han det?? Er jo ikke snakk om at vi savner hverandre eller vil treffes. Jeg tar aldri initiativ Jeg vil ikke tilbake til han Anonymous poster hash: 8dfd7...d9d Men si det da! Menn er ikke tankelesere. si det du skriver her, at du vil ikke ha ham lenger, så får han slå seg til ro med det. Å "skli fra hverandre" uten å gjøre det slutt er bare vondt for den parten som rammes. Anonymous poster hash: 53f25...91f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Jeg blir så forvirret Skulle ønske jeg hadde en vennine å snakke med Hi Anonymous poster hash: 8dfd7...d9d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Jeg vet ikke helt hva jeg vil Tror han prøver å lure meg Hi Anonymous poster hash: 8dfd7...d9d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Jeg vet ikke helt hva jeg vil Tror han prøver å lure meg Hi Anonymous poster hash: 8dfd7...d9d Hvorfor tror du han prøver å lure deg? Anonymous poster hash: 0d3e4...43b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Pga det han har sagt om bruddet med eksen før meg Jeg tror han gjør dette for å gjøre meg forvirret Hilsen hi som har det vondt - holder igjen følelser Anonymous poster hash: 8dfd7...d9d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Ingen forklaring? Anonymous poster hash: 8dfd7...d9d
sug lut Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 dette er ikke "mannfolk", det er ett individ, og hvordan han og du forholder dere til hverandre er det bare dere som kan fine ut av. snakke samen hjelper.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Takk for svar Hi Anonymous poster hash: 8dfd7...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå