Gå til innhold

amming nyfødt

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ei jente på 6 dager, melka kom for 2 dager siden. Hvor lenge/mye er det vanlig at de suger aktivt under amming? Nå er det sånn at når melka begynner å renne suger hun og svelger 10-12 ganger på rad også er det "stille" og småsuging bare og så en ny runde med 10-12 svelg. Sånn er det kanskje 3-4 runder.. Også sovner hun eller slipper taket. Og ca samme prosedyre på andre brystet. Er dette nok liksom? Hun virker fornøyd. Bortsett fra på kvelden, da er vel melka tykkere og renner ikke fort nok for henne da virker det som. Da haler og drar hun i puppen og slipper taket ofte og skriker.. Noen som kjenner seg igjen?

Anonymous poster hash: fdd35...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres helt vanlig ut, magesekken deres er jo så liten :-) noen bruker kort tid på å spise seg mett, andre bruker lang tid. Min lille gutt bruker aldri mer enn 7 minutt på måltidet, men kan ligge å kosesutte så lenge han får lov :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her å :) varierer veldig hvor lenge han spiser hver gang. Kan bære unnagjort på 10 min, og kosesuging de neste 20 min :) han sovner ofte ved puppen etter få min og da tar jeg han opp for å rape og da våkner han til og spiser mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...