♥Madam Mim♥ Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Hvordan ser døgnet til deres babyer på 8 mnd ut? Hvor lenge og hvor ofte sover dem? Våkner de selv eller må de vekkes? Så langt har jeg bare kunnet la han sove så mye han ville på dagtid, kunne være opptill 5-6 timer!!) og enda så sov han fra ca 8 om kvelden til 8 om morgenen. Nå i romjulen snudde det brått og vi må tydeligvis begynne å vekke han på dagtid. Nå holder han det nemlig gående til 10-12 om kveldene!! Er ikke overtrøtt, rett og slett bare våken!!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Min våkner ca 8, av pappan som drar på jobb. Hvis det er stille(helger,feks), kan hun nok sove til ca 9. Så er det soving ca en time etter at hun våkner, i max en time. Så er det litt forskjellig, hun kan bli trøtt igjen etter 1,5-2 timer og sove i 1-2 timer. Da trenger hun i så fall en liten lur på ettermiddagen i tillegg. Ellers så kan hun være våken i 3-4 timer, og deretter sove 1-2 timer. Så sovner hun ca 19, men våkner 2-4 ganger for mat, smokk, kos. Anonymous poster hash: 4ed2a...aa4
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Jenta mi er 8 mnd om ei uke,og hun sover så mye som hun vil på dagtid,tilsammen ca 4 timer. Sovner kl.18, våkner et par ganger om natt pga mista smokken,og så er det morgen mellom 5.30-6... Må visst begynne å drøye siste dupp,sånn at hun kan holde seg våken til kl.19,kanskje vil hun da våkne litt senere. Men det er da så vanskelig å styre disse små, de sover når de er trøtte,og noen ganger bommer man fullstendig på tidspunkt på ettermiddagene,spesielt når vi hver dag må hente på skole og barnehage..! Kanskje gutten din sover for sent på ettermiddagen før han skal legge seg igjen? Anonymous poster hash: d2916...5e9
♥Madam Mim♥ Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2014 Takk for svar :-) Tror det kan være noe i det med tidspunkter på leggingen.. Merket ikke at det skjedde, men en eller annen gang iløpet av juletiden så har han endret litt slik at han vil sove i 4-5 tiden på ettermiddagen. Når han da sover så er jo det i rundt 2 timer... Kanskje ikke så rart han ikke har noe som helst planer om å sove kl 8... Men så kommer jo spørsmålet om hvordan jeg kan endre disse tidene da? Er han ikke trøtt så vil han jo heller ikke sove.. Må jeg vekke han om morgenen da eller? Våkner sv seg selv rundt 8 om morgenen uavhengig av når han la seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå