Gå til innhold

Flere som drømmer om å ta med mann og barn og flytte til utlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se tråden om omskjæring, så forstår du kanskje hva jeg mener.

Eller ikke! Det er jo lovlig å være rasist mot hvite, og ville skjære i barna sine her inne, så lenge de er gutter. Lenge leve dobbeltmoralen!

Anonymous poster hash: 3667a...311

Der ble jeg kalt idiot, syk i hodet og barnemishandler. Jeg valgte da å forlate tråden og sa imot.

Igjen; når det går over til personangrep, så er det ikke en diskusjon med reelle argumenter. Det er synsing og personagrep.

Mange hadde reelle argumenter og ville ha en skikkelig diskusjon. Du forlot tråden likevel.

Anonymous poster hash: 3667a...311

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forbaska skit, jeg er faktisk oppriktig interessert i ordentlige svar i denne tråden, irriterende at den blir kuppet!

Skulle gjerne hørt hvordan Jallow og dere andre faktisk planlegger/har planlagt, men skjønner at det blir dumt å prøve å dra tråden tilbake nå.

*sur*

Anonymous poster hash: d4a52...c7a

Skrevet

Denne tråden har sporet kraftig av, og det er leit for de som er interessert i selve temaet i hovedinnlegget.

Vi har en regel som sier at innlegg som sporer av debatten kan bli slettet. Heretter vil innlegg som ikke har noe i tråden å gjøre bli slettet. Ønsker dere å debattere andre ting foreslår jeg at dere enten gjør det ved å opprette en annen tråd eller på pm til hverandre!

Kira

Brukermoderator

Skrevet

Forbaska skit, jeg er faktisk oppriktig interessert i ordentlige svar i denne tråden, irriterende at den blir kuppet!

Skulle gjerne hørt hvordan Jallow og dere andre faktisk planlegger/har planlagt, men skjønner at det blir dumt å prøve å dra tråden tilbake nå.

*sur*

Anonymous poster hash: d4a52...c7a

Vi har åpnet butikk, og pusser opp huset for å kunne bruke det til turist-utleie ( deler av huset ). Jeg planlegger også å ta lærer-kurs via TEFL, for å kunne jobbe med f.eks engelsk-lære på fritiden.

Jeg skal også åpne nettbutikk når vi flytter ned i fremtiden, og selge metervare, pynteting, smykker o.l.

Vi avventer til vi vet hvordan butikken/utleien går, og ser at vi kan greie oss uten problemer økonomisk sett.

Vi vurderer også å investere i en stor van som skal kjøre som taxi langt ute i skogen hvor det er mangel på det, og jeg er i dialog med organisasjoner om veldedig arbeid vedrørende kvinner og utdannele og helse.

Om vi flytter, blir det om alt fra 1-4år fram i tid. Vi har undersøkt skoler også, med tanke på barnet, da vi vil ha henne på en britisk skole slik at utdannelsen er "like mye verdt" i Norge, om hun skulle ønske å flytte hit, eller om vi ønsker å flytte tilbake.

Får vi flere barn, skal barna fødes i Norge. Dette kun fordi ett norsk pass gir deg åpninger verden over, mens mannen pass gir lukkede dører.

Skrevet

Denne tråden har sporet kraftig av, og det er leit for de som er interessert i selve temaet i hovedinnlegget.

Vi har en regel som sier at innlegg som sporer av debatten kan bli slettet. Heretter vil innlegg som ikke har noe i tråden å gjøre bli slettet. Ønsker dere å debattere andre ting foreslår jeg at dere enten gjør det ved å opprette en annen tråd eller på pm til hverandre!

Kira

Brukermoderator

Dere må nesten ta dere jobben med å rydde hele tråden. Aktuelle innlegg drukner jo helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...