Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Vi planlegger sommerferien, og ønsker nå og ta med oss ungene til USA. Barna er 10 og 12 år, men vi blir ikke enige om hvor vi bør dra. Mannen vil til San Francisco, er det boen av dere som har vært der og er det en plass som kan være kjekk for ungene? Anonymous poster hash: 8c445...d9c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Florida. Se Disney World og alle de andre parkene som er verdt å få med seg! Anonymous poster hash: 69a1c...ec5
Gjest usababy Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Orlando Florida og Disney-parkene. Supert for barna!
Musemora Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Husk at det er regntid i Florida på den tiden og det kan derfor være noe ustabilt vær med mye regn. Vil ikke anbefale magic kingdom. Dyrt og slitt og ungene dine er for store. Busch Gardens, sea world og universal parkene er absolutt å anbefale hvis dere vurderer Florida. Vi drar nå i februar, 3 uker, for 3 gang. Har med barn på 17, 8 og 9 år. Fins noe for alle aldersgrupper der😃
*Yuna* Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 New York, også flydd eller kjørt bil ned til Florida parkene er fantastiske for både voksne, barn og ungdommer
Miamianimal Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Ja, San Fransisco vil jeg tro er fint for 10 og 12-åringen. Dere kan jo reise ut på alcatraz, se golden gate osv. jeg likte meg godt der. Jeg ville ha kjørt ned LA og vært der noen dager før jeg tok flyet hjem. Det vil jeg tro er stort for barna å få med seg Hollywood også. Der er det jo disneyland og unviersal studios også.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Jeg elsker San Francisco, det må være mitt absolutte favorittreisemål! Stor by, men med masse koselige gater, mye å se på og å oppleve, veldig koselig nede ved pier'ene, Alcatraz er veldig spennense opplevelse. Om dere drar til LA kan Universal Studios være midt i blinken for barna. Anonymous poster hash: ebcde...053
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 San Francisco, så kjøre til LA og hjem derfra. San Francisco er en fantastisk by, og LA er veldig TV-amerikansk. Anonymous poster hash: 2c488...942
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Husk at det er regntid i Florida på den tiden og det kan derfor være noe ustabilt vær med mye regn. Vil ikke anbefale magic kingdom. Dyrt og slitt og ungene dine er for store. Busch Gardens, sea world og universal parkene er absolutt å anbefale hvis dere vurderer Florida. Vi drar nå i februar, 3 uker, for 3 gang. Har med barn på 17, 8 og 9 år. Fins noe for alle aldersgrupper der Hvordan tror du været kommer til å bli der nå i februar ? Er så usikker på hvordan klær jeg skal pakke med ?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har reist en del i usa, og jeg er og blir mest glad i østkysten! Men, er for all del også morro å ha vært i Hollywood o.l. også. Er nok stor stas for barna deres å ha vært der ihvertfall? Anonymous poster hash: d2a8e...3c8
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 Husk at det er regntid i Florida på den tiden og det kan derfor være noe ustabilt vær med mye regn. Vil ikke anbefale magic kingdom. Dyrt og slitt og ungene dine er for store. Busch Gardens, sea world og universal parkene er absolutt å anbefale hvis dere vurderer Florida. Vi drar nå i februar, 3 uker, for 3 gang. Har med barn på 17, 8 og 9 år. Fins noe for alle aldersgrupper der Hvordan tror du været kommer til å bli der nå i februar ? Er så usikker på hvordan klær jeg skal pakke med ? Jeg var i florida i februar for ett par år siden, og klærne jeg brukte var som en norsk vår. Langbukser, en vårjakke, og en regnjakke til skurene som kom innimellom. Var ikke kaldt, kunne gå i t-skjorte noen dager også. Så mitt tips er mest tynne gensre og lange bukser, og noen t-skjorter. Pluss regnjakker. Anonymous poster hash: d2a8e...3c8
Musemora Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Husk at det er regntid i Florida på den tiden og det kan derfor være noe ustabilt vær med mye regn. Vil ikke anbefale magic kingdom. Dyrt og slitt og ungene dine er for store. Busch Gardens, sea world og universal parkene er absolutt å anbefale hvis dere vurderer Florida. Vi drar nå i februar, 3 uker, for 3 gang. Har med barn på 17, 8 og 9 år. Fins noe for alle aldersgrupper der Hvordan tror du været kommer til å bli der nå i februar ? Er så usikker på hvordan klær jeg skal pakke med ? Sist vi var der hadde vi kjempevær. Rundt 30' hver dag. Badet masse. Gikk i shorts og t skjorte hele døgnet. I dag er det 2' der. Brrr( det er ekstremt da). Men tp ligger på en god norsk sommer. Vi drar ikke før i slutten av februar. Svigers har bodd der og de bruker og shorts og t skjorte. Ingen jakke eller lange bukser. God tur til dere😃👍. Vi gleder oss masse. Sitter og ser på 1 ukes cruise til karibien mens vi er der😃
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 Husk at det er regntid i Florida på den tiden og det kan derfor være noe ustabilt vær med mye regn. Vil ikke anbefale magic kingdom. Dyrt og slitt og ungene dine er for store. Busch Gardens, sea world og universal parkene er absolutt å anbefale hvis dere vurderer Florida. Vi drar nå i februar, 3 uker, for 3 gang. Har med barn på 17, 8 og 9 år. Fins noe for alle aldersgrupper derHvordan tror du været kommer til å bli der nå i februar ? Er så usikker på hvordan klær jeg skal pakke med ? Sist vi var der hadde vi kjempevær. Rundt 30' hver dag. Badet masse. Gikk i shorts og t skjorte hele døgnet. I dag er det 2' der. Brrr( det er ekstremt da). Men tp ligger på en god norsk sommer. Vi drar ikke før i slutten av februar. Svigers har bodd der og de bruker og shorts og t skjorte. Ingen jakke eller lange bukser. God tur til dere. Vi gleder oss masse. Sitter og ser på 1 ukes cruise til karibien mens vi er der Takk for svar. Da satser vi på fint og varmt vær. Vi gleder oss masse vi også Cruise hørtes ikke dumt ut.. God tur til dere også
Anyne Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 Vi var i San Fransisco i sommer og synes det var det kjipeste stedet. (Var innom mange steder).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå