Gå til innhold

Hva er det jævligste du har opplevd i løpet av livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan være en grusom opplevelse du har hatt, en smertefull opplevelse(type fødsel ol...), at du har blitt fortvilt på andres vegne osv...

Du kan si flere ting hvis du vil

Anonymous poster hash: 26019...428
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At ene barnet nesten døde under fødsel. At mannen var utro. At faren min døde en forferdelig død av lungekreft.

Anonymous poster hash: 96040...0b4
Skrevet

Mobbing og utestengning.

Det overgår langt både vepnet ran der foreldrene mine ble kraftig mishandlet mens jeg så på, kjærlighetssorg og voldtektsforsøk.

Anonymous poster hash: 81c3d...d03
Skrevet

Da jeg ble voldtatt på bursdagen min.

Anonymous poster hash: 11367...90d

Skrevet

Grov omsorgssvikt under oppveksten, nakkeprolaps som gjorde at jeg mistet følelsen fra halsen og ned, blødende magesår. 

Anonymous poster hash: 27608...069
Skrevet

Gjengvoldtatt og forsøkt drept. Overlevde ved å spille død.

Skrevet

Se faren min dø plutselig som barn, seksuelt misbruk av en nabo etter det, familie som vender ryggen til med mange ensomme juletider og bursdager i oppvekseten... alt etter dette har vært barnemat for meg å takle.

Anonymous poster hash: 1761e...a57
Skrevet

Bli mishandlet psykisk og fysisk. Og i ettertid måtte kjempe for å Skjerme datteren vår fra han

Anonymous poster hash: a0ba4...823

Skrevet

Det å komme hjem å se min far ligger på gulvet etter å ha tatt sitt eget liv med hagle.

Mobbing utestenging og utnytting under oppveksten.

Utøya.

Anonymous poster hash: 1eeb4...0ee
Skrevet

Min egen far som voldtok to damer, og ble dømt for det. Første gang mens jeg gikk på ungdomsskolen, andre gang på videregående.

Anonymous poster hash: 85ce2...c5e

Skrevet

Gråter nå...så jævlig å se så mye forferdelig dere har vært i gjennom...

Måtte ingen andre oppleve halvparten :(

Mange klemmer...  :hjerte:

Skrevet

Incest. .....hater det ordet, men det er nå det det heter.... Ble ikke tatt tak i. Varte fra jeg var bitte liten (aner ikke når), stoppet opp da jeg var 11 og en geng til da jeg var 13.

Ble min hemmelighet til jeg var over 30. Vel, det var nok ikke lurt. Nå er jeg 35, har ikke jobbet på fire år og aner ingenting om hvordan framtiden kan bli. Har gått i terapi i tre år. 1 1/2 år på DPS fikk diagnosen PTSD (tror jeg det heter.)

Vel, det var det ene.

Det mest smertefulle er to styrtfødsler. Da kom det jo ikke noe spesielt mange minner opp fra barndommen, he, he. :P

Det tristeste er selvfølgelig når nær familie eller venner har mistet livet.

Ellers har jeg det helt supert! :-)

Anonymous poster hash: 946f0...559

Skrevet

At jeg mistet pappan min .

Anonymous poster hash: 69f30...802

Skrevet

herregud,her var det mye tragisk...

Min "nær døden"opplevelse er jo ingenting i forhold!

jeg var 2 meter unna en 100kg tung motor som fallt rett ned ved siden av meg, eneste jeg fikk i hodet var tung kjetting som jeg ikke kjente en gang pga adrenalinet

Anonymous poster hash: 84e6d...97b
Skrevet

Må være da jeg mistet søsteren min i kreft..

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

miste tvillingene våre, holt på å miste sønnen vår i fjor, voldtekt når jeg var 12 år, fysisk mishandling av ene eksen.

Skrevet

En mor som reiste på dagen og etterlot meg og 3 mindre brødre i en alder av 13, mens min far var på jobb. Jeg ble husmor for brødrene mine som 13åring. Nær døden for både meg og min datter under fødselen. 6dager etter fødsel fikk hun en diagnose og full hjerte operasjon.(2ganger til nå). en samboer som likte å slå i noen år. Mistet bestemor til kols, bestefar til kreft. Så besteveninnen min omkomme i ulykke. Nær døden for både meg og min sønn ved fortidlig fødsel. Og senest for 3dager siden da naboen døde av hjerteinfarkt og iherdig prøvde på gjenoppliving.

Anonymous poster hash: 52a3c...10c

Skrevet

Huff, mye trist dere har opplevd.

For meg må det være da min mot fikk seg samboer og jeg ble "glemt". Jeg fikk mat og klær, men alle mine andre behov ble glemt. Jeg var fryktelig ensom og blir nesten litt desperat av å tenke tilbake på det :o Ikke så lett å forklare egentlig.

Og at jeg ble seksuelt misbrukt av onkel som barn.

Anonymous poster hash: e1670...fd5

Skrevet

Huff, mye trist dere har opplevd.

For meg må det være da min mot fikk seg samboer og jeg ble "glemt". Jeg fikk mat og klær, men alle mine andre behov ble glemt. Jeg var fryktelig ensom og blir nesten litt desperat av å tenke tilbake på det :o Ikke så lett å forklare egentlig.

Og at jeg ble seksuelt misbrukt av onkel som barn.

Mor skulle det stå, ikke mot.

Skrevet

Det jævligste jeg definitivt har opplevd er å bli meldt til Barnevernet, helt uskyldig!!! Og jeg har ikke nødvendigvis bare hatt et enkelt liv fra før. Heldigvis har jeg sterk psyke.
Det gjør like vondt fortsatt, og jeg vet ikke om det vil forsvinne!

Anonymous poster hash: 21fa8...44e
Gjest Relegere
Skrevet

Hvorfor i alle dager er det så mange her som vil vite hvilke fæle ting andre har opplevd? Hva får du ut av det?

Omg, get a life.

Skrevet

Å konstant bli rakket ned på av en av mine nærmeste. Å måtte velge en av mine søsken (velge bort noen) under en barnevernssak. Å separeres fra mine søsken gjennom en barnevernssak som 16-åring, med den viten at vi aldri kom til å bo under samme tak igjen og ha et søskenforhold. Å ikke ha kontakt med min far og fars familie i mange år. Depresjon, angst, gråtekvelder, helt følelsesløse dager (virkelig grusomt!). Kan egentlig si at en stor del av barndommen er det verste jeg har opplevd hittil. 

Skrevet

Hvorfor i alle dager er det så mange her som vil vite hvilke fæle ting andre har opplevd? Hva får du ut av det?

Omg, get a life.

Tror du trenger å jobbe MYE med deg selv!

Det har ikke slått deg at det å dele det med andre, være seg IRL eller på nett kan ha en helende effekt?

Skrevet

Da jeg ble vaksinert med tvang på barneskolen. Sitter så pass i at jeg ikke en gang har vurdert å vaksinere barna mine.

Anonymous poster hash: 18f76...6bb
Skrevet

Ble voldtatt som trettenåring.

Mistet farmor og bestefar i løpet av 5 mnd, begge mens jeg selv var gravid med første. 

Mistet min stemor (mens jeg var gravid igjen, men med nr 2..), så mine yngre søsken er uten mor (begge under 15..).

Bli daglig mobbet fra andre klasse (gikk aldri i første) og til jeg begynte andre året på videregående. 

Ikke så altfor ille som mange andre.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...