Gå til innhold

Anbefale god gynekolog i Oslo?

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Kan dere anbefale en god gyn i Oslo til meg? En som er forståelsesfull, varm og dyktig? Vil gjerne ha god oppfølging i neste svangerskap. Betaler dere full pris? Event hva skal til for å få en henvisning og fill oppfølging i svangerskapet. Jeg har akkurat hatt en sa og vil forsikre meg om god oppfølging neste gang (forhåpentligvis snart 😊).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144110558-anbefale-god-gynekolog-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tidligere vært hos både Andresen og Mortensen. Var hos Mortensen ca 3 uker etter MA og den gang henvist fra fastlege. Jeg ble anbefalt ultralyd i uke 7 når jeg blev gravid på nytt og trengte då ikke ny henvisning uten ringde bare. Jeg ble anbefalt å vente 1 mens og ble deretter gravid på første forsøk! Jeg har hatt mye blødninger i det her svangerskapet og har då ringt og fått time på dagen. Tror jeg har vært der på akuttime 4 eller 5 ganger og etter uke 18 har jeg blitt fulgt op av sykehuset. Jeg går till vanlige svangerskapskontroller hos fastlege og jordmor. Ikke helt fornøyd med jordmor den her gangen, men ved tidligere svangerskap har jeg gått ABC og jordmødrene der er helt fantastiske så jeg har høye forventninger. (Får inte føde på ABC den her gangen pga div komplikasjoner.)

Annonse

Har tidligere vært hos både Andresen og Mortensen. Var hos Mortensen ca 3 uker etter MA og den gang henvist fra fastlege. Jeg ble anbefalt ultralyd i uke 7 når jeg blev gravid på nytt og trengte då ikke ny henvisning uten ringde bare. Jeg ble anbefalt å vente 1 mens og ble deretter gravid på første forsøk! Jeg har hatt mye blødninger i det her svangerskapet og har då ringt og fått time på dagen. Tror jeg har vært der på akuttime 4 eller 5 ganger og etter uke 18 har jeg blitt fulgt op av sykehuset. Jeg går till vanlige svangerskapskontroller hos fastlege og jordmor. Ikke helt fornøyd med jordmor den her gangen, men ved tidligere svangerskap har jeg gått ABC og jordmødrene der er helt fantastiske så jeg har høye forventninger. (Får inte føde på ABC den her gangen pga div komplikasjoner.)

Trenger du forresten henvisning til akuttimene? Og betaler du event full pris?

Har ikke trengt henvisning etter den første gangen. Jeg hadde begynt med blødninger då jeg var der til ultralyd i uke 7 og det har kanskje noe å si? Legen vurderer om/ når du trenger ny henvisning. Har aldrig betalt full pris når det har vært svangerskapsrelatert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...