Gå til innhold

7åring som ikke vil til pappa,hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er der 40% og Idag vil han ikke dra.sier det er kjedelig der og vil bli hjemme. Jeg trenger også litt fri men føler ikke jeg vil tvinge han. Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 85b74...c35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var 6 år og sa til mamma at jeg ikke ville til pappa mer, så slapp jeg det. Er veldig glad for at hun hørte på meg den dag idag. Han var ikke helt stabil den fyren..

Anonymous poster hash: 84627...ddd
Skrevet

Det kommer jo an på grunnen da. Har en halvbror som tvinner mamma rundt lillefingeren og får gjøre som han vil. Hos pappaen går ikke det an og da vil han selvfølgelig ikke være der.

Anonymous poster hash: 1e2c5...563
Skrevet

Kan jo være noe mer enn at det bare er "kjedelig" uten at han kanskje ønsker å utdyype dette. Har far ny kjæreste, stesøsken? Er far deprimert? Masse som kan ligge bak. 

Hva sier forresten far da hvis du foreslår at han kan være hos deg en dag i steden? Ville jo synes det var merkelig om han ikke reagerte på det i såfall

Anonymous poster hash: 7fb75...19d
Gjest 5 andre
Skrevet

Finn ut om det ligger noe mer bak. Kjedsomhet er ikke grunn nok. Snakk isåfall med far, hvis dere samarbeider greit, om at det er kjedelig der. Kanskje han får lite oppmerksomhet, har lite kontakt med andre osv. 

Skrevet

Du kan vel ikke bare holde tilbake samvær? Dette må du snakke med pappaen om. Dersom det bare er kjedelig, så synes jeg ikke det er noen grunn til å holde tilbake samværet..

Anonymous poster hash: d0a97...6d8

Skrevet

Disse barna får bestemme altfor mye i hverdagen 👼

Anonymous poster hash: 2de42...418

Skrevet

Jeg synes kjedelig er en for dårlig grunn til å la 7-åringen slippe. Han trenger jo pappa'n sin i livet og du trenger sikkert også at barnet har en annen voksenperson i livet sitt.

Skrevet

Far har hatt ny samboer siden sept,og det er først nå han ikke vil dit. Hun har to barn fra før og et av dem er på hans alder. De er der bare likt innimellom og fra Idag og ut helgen skal ikke stebeoren være der og da er det kjedelig å være hos pappa. Han har to andre søsken der også som er våre barn. Er liksom like kjedelig hjemme så forstår ikke helt det der. Usikker på om jeg skal tvinge han.

Skrevet

Far har hatt ny samboer siden sept,og det er først nå han ikke vil dit. Hun har to barn fra før og et av dem er på hans alder. De er der bare likt innimellom og fra Idag og ut helgen skal ikke stebeoren være der og da er det kjedelig å være hos pappa. Han har to andre søsken der også som er våre barn. Er liksom like kjedelig hjemme så forstår ikke helt det der. Usikker på om jeg skal tvinge han.

Synes det er en selvfølge at han skal til pappaen sin. Gutten min synes det er kjedelig med lekser også, han får ikke slippe for det. Noen ganger synes han er det kjedelig at vi må ut å handle, men han må like fullt være med. "kjedelig" er ikke en grunn!

Anonymous poster hash: d0a97...6d8

Skrevet

Uff vanskelig! Snakket med pappan da? Barna kan jo bli litt sære sånn i seks-sju års alderen, men jeg er litt sånn at jeg liker å finne ut av hva det bunner i, før jeg tvinger noen.. Om du har god dialog med pappa finner dere nok en god løsning sammen alle tre :-)

Anonymous poster hash: d07e5...c90

Skrevet

Og hva lærer du ham da, tenker du? "Han synes det er kjedelig hos far, derfor slipper han"! Ååååghhhhh... Stakkars barn!! Blir passe drittunge med den holdningen deg ja!!! 👼

Skrevet

sønnen min er 7 år og vil noen ganger ikke til pappen. men det er ikke han som kan bestemme det.

han kan fortelle meg hvorfor og jeg kan snakke med pappaen hans om hvorfor for han.

men han kan ikke bestemme at han ikke skal dra dit.

tenk om det hadde vært motsatt. at pappan ringte å sa "barnet ditt vil ikke hjem så jeg beholder han her en uke til". - det går ikke.

og "jeg kjeder meg der" holder ikke. du kan jo snakke med pappaen og fortelle at det er det barnet hans sier, og foreslå at de fant på noe sammen, men det kan ikke være sånn at pappaen må være super pappa og finne på noe vær gang for å få være pappa.

nå tar jeg selvsakt høyde for at det ikke drives grov omsorgsvikt hos dere da.

lar du barna være hjemme fra skolen om de ikke vil dit?

Skrevet

Han er der 40% og Idag vil han ikke dra.sier det er kjedelig der og vil bli hjemme. Jeg trenger også litt fri men føler ikke jeg vil tvinge han. Hva ville dere gjort?

Er det slik alltid? Om det kun er i dag han ikke vil, kanskje pappaen kan komme til dere? 

Du burde jo snakke med han, fortelle faren at kanskje han kunne funnet på litt hyggelige ting av og til når han skal ha barnet? Kino, fisketur, samle skjell og steiner, gå i badeland osv osv... 

Vanskelig å svare egentlig... kommer jo an på. GÅr ut i fra det er en "skikkelig mann" som oppfører seg greit, og er snill med deres barn...

Skrevet

Han kan ikke komme hit,det får han ikke lov til av nye dame si. Han er en flink pappa som finner på ting. Stå på skøyter,hoppeland osv...han vil egentlig alltid til pappaen sin,så skjønner ikke hvorfor han ikke vil nå.

Skrevet

Git han ris på rumpa og sagt at det er du som er forelder og dermed du har siste ordet.

Anonymous poster hash: 29827...28d

Skrevet

Git han ris på rumpa og sagt at det er du som er forelder og dermed du har siste ordet.

Anonymous poster hash: 29827...28d [/quot

Hææ???gitt han ris fordi han ikke vil til faren sin?er du syk i hue???

Skrevet

Han er hjemme her Idag og vurderer og la han bli her til i morgen så får han litt tid med meg alene. Har tross alt 3 barn ellers. Så kan han dra til pappa og søsknene i morgen.

Skrevet

You crazy bitch!! 👼

Skrevet

You crazy bitch!! 👼

Du engledama, du har jo røpt nicket ditt så hvorfor gidder du å fortsette med dette? Skjønner at du føler deg spesiell og smart, men det er du vel ganske alene om - så signer med nick du.

Anonymous poster hash: b848b...93b

Skrevet

Han dro til pappaen men faren ble dritsur fordi sønnen ikke ville til han. Blir så oppgitt,han sa at han håpet at sønnen bare ble hjemme hos meg for han ville ikke ha han hos seg når sønnen ikke ville!!

Skrevet

Han dro til pappaen men faren ble dritsur fordi sønnen ikke ville til han. Blir så oppgitt,han sa at han håpet at sønnen bare ble hjemme hos meg for han ville ikke ha han hos seg når sønnen ikke ville!!

Skrevet

Skrevet

You crazy bitch!! 👼

Du engledama, du har jo røpt nicket ditt så hvorfor gidder du å fortsette med dette? Skjønner at du føler deg spesiell og smart, men det er du vel ganske alene om - så signer med nick du.

Anonymous poster hash: b848b...93b

Ooooops, busted!!!!! 👼

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...