Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Vet jo at jeg må slutte med røyk og snus, men har det innvirkning på sprayen og sprøytene? Anonymous poster hash: 38e71...e81
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 det har innvirkning på hvor bra man lykkes med et forsøk fikk vi beskjed om. kroppen din har større mottakelighet dersom nikotin er ute av kroppen når man er i forsøk. jeg sluttet med røyken samme dag som vi var til samtale, på syklus dag 2 og er 17+2 i dag på 1.forsøk kom litt brått på meg når jeg satt der, men det gikk helt fint å slutte, selv om jeg hadde røykt i flere år
mam&mam Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har sluttet med snus på begge forsøkene, det første sluttet jeg den dagen jeg startet med sprøytene mens det andre forsøket sluttet jeg i god tid før. Vanskelig, men det er som Cilie sier, det kan nok ha effekt både på blodtilførsel eller forholdene i livmora, nikotin gjør jo blodårene mindre så Lykke til da
Tante_Esel Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 på aleris, så får du ikke lov å signere 3pk med forsøk hvis du røyker. De krever at du er røykfri, pga det halverer sjangsene for å bli gravid... også om du "bare røyker" mellom forsøkene, og ikke under forsøk.... jeg har tidligere sluttet til hver runde med medisiner... men det gikk ikke bra før jeg hadde vært røykfri i 4mndr.... nå sparker spira i magen og livet uten røyk er helt bra da klarte vi det til og med selv
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Halverer faktisk, huff, funnet noe mer konkret info om det? Jeg røyker, har alltid sluttet før forsøk, og røyker ikke voldsomt mye. Men denne gangen strever jeg litt med å slutte. Skal slutte en av dagene, er just begynt på sprøyter og går som regel i 3 uker, men er jammen med redd jeg ødelegger for meg selv..... Hater egentlig den dumme røyken, og har sluttet i lengre perioder flere ganger. Men merker det virkelig er psykisk, er inne i en slitsom periode på jobb og derfor "fortjener" jeg liksom røyken, tullete.... Men innen mandag har jeg sagt, så da får jeg bare bite tenna sammen og holde ut i noen dager, før det går fint:) Anonymous poster hash: ed863...7cb
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 skjønner hva du mener. skulle egentlig slutte lenge før vi begynte med ivf, men det er alltid den der må ha røyken for det er stress på jobb, eller hjemme, eller.... er alltid et eller annet den sitter veldig psykisk og man trenger den i perioder med stress, slitsomhet, nervøs, sint, osv osv men jeg tenkte på at baby er det jeg vil ha mest i hele verden, så jeg måtte bare det er bare å instille seg, og finne den ene tingen som gjør at det bekker over på riktig side for deg psykisk å slutte
Tante_Esel Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Halverer faktisk, huff, funnet noe mer konkret info om det? Jeg røyker, har alltid sluttet før forsøk, og røyker ikke voldsomt mye. Men denne gangen strever jeg litt med å slutte. Skal slutte en av dagene, er just begynt på sprøyter og går som regel i 3 uker, men er jammen med redd jeg ødelegger for meg selv..... Hater egentlig den dumme røyken, og har sluttet i lengre perioder flere ganger. Men merker det virkelig er psykisk, er inne i en slitsom periode på jobb og derfor "fortjener" jeg liksom røyken, tullete.... Men innen mandag har jeg sagt, så da får jeg bare bite tenna sammen og holde ut i noen dager, før det går fint:) Anonymous poster hash: ed863...7cb sånn vr jeg og... men følte liksom jeg fikk litt kniven på strupen da de liksom skulle nekte meg å kjøpe 3pk... da bare bestemte jeg meg... og nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal begynne igjen!!! Jeg passet på å ikke gå glipp av "godene" ved røykingen... så derfor skrellet jeg flere gulrøtter hver morgen, og hadde med meg på jobb... hver gang en av de jeg vanligvis røyket sammen med skulle ut, så ble jeg med, samtalet og spiste gulrot når jeg hadde vært "flink" hjemme, fant jeg alltid en belønning som erstattet røyken det virket og har nesten ikke hatt røyksug, og nå savner ejg det ikke i det heletatt!!! I tillegg, så sluttet jeg midt på sommeren!!! (1.juli) ønsker deg masse lykke til, og håper du også kan bli fri fra giften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå