Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Kunne det ikke stått på en enklere måte? Også tok det en uke (?!?) før jeg kunne få veiledningstime. Kan arbeidsgiver sende inn inntektsopplysninger selv eller må de leveres sammen med mine papirer? Hvor mange ferieuker kan jeg føre opp? Og jeg har jo gjort dette før! Hjelper ikke at jeg er 30 uker og altfor sent ute med søknaden Anonymous poster hash: ce1ec...be9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Ja, arbedsgiver kan sende inn inntektspapirene selv. Når det gjelder ferien så er jeg litt usikker på. For jeg tok alltid ferie etter i perioden min kjære hadde pappaperm. Anonymous poster hash: 927b1...450
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Hva er det som er så vansklig med det skjemaet? Anonymous poster hash: 9cbfe...49a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Hvilke punkter er det egentlig som er vanskelig? Du kan føre opp lovbestemt ferie, dvs. 4 uker + 1 dag hvert kalenderår. Anonymous poster hash: c05ab...7e2
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Hvorfor spør du ikke bare Nav foreldrepenger på nav om dette? De svarer raskt :-) Veldg bra tjeneste, bare søk opp Nav foreldrepenger og du kan spørre om alt som handler om foreldrepenger! Anonymous poster hash: 7c8a7...f46
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Er det en type chat det da eller? Vi har akkurat flytter og jeg har rotet bort alt av papirer. Så jeg har ingen oversikt over inntektsopplysninger de tre siste årene. Og jeg tjener ulikt hver mnd, så vet ikke bruttoinntekten min hver mnd. Hvordan skal jeg finne ut av det? Anonymous poster hash: ce1ec...be9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Så mange bekymringer bare for et lite skjema Anonymous poster hash: ce1ec...be9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Er det en type chat det da eller? Vi har akkurat flytter og jeg har rotet bort alt av papirer. Så jeg har ingen oversikt over inntektsopplysninger de tre siste årene. Og jeg tjener ulikt hver mnd, så vet ikke bruttoinntekten min hver mnd. Hvordan skal jeg finne ut av det? Anonymous poster hash: ce1ec...be9 Det er jo uansett arbeidsgiveren din som skal bekrefte inntekten din. Det er et eget skjema de skal fylle ut:) Inntektsopplysningene dine de tre siste årene finner du ved å logge deg inn på skatteetaten.no Anonymous poster hash: c05ab...7e2
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Det er ingen chat, du kan sende de spørsmål på veggen eller sende de melding i tilfelle du ikke ønsker og dele ditt spørsmål med andre :-) Anonymous poster hash: 7c8a7...f46
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Hehe Pust med magen så skal du se at det ordner seg Er ikke vanskelig i det hele tatt, men skjønner du stresser litt. Du har da enda god tid. Anonymous poster hash: aca38...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå