Gå til innhold

Bursdagspresang til 3500 kroner til min samboer, er jeg litt smågal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ønsker seg ny mobil og jeg fant tilbud på mobilen han ønsker seg så nå er det i boks, bare og få bestilt nytt simkort så han kan ta den i bruk. Personlig synes jeg at jeg har brukt mye penger på bursdagpresang til han, hva mener dere andre? Han fyller 36 år så ingen stordag.

Anonymous poster hash: 68c78...72b
Skrevet

Har dere råd til det så hvorfor ikke. Brukte masse penger på gaver vi også før vi fikk barn. Nå har vi viktigere ting å bruke penger på.

Anonymous poster hash: d7575...f3e
Skrevet

Kommer ann på økonomien. Vi kjøper alltid dyre gaver til hverandre. Fordi vi fortjener det. Du kan jo si at julegaven blir litt mindre? Evt spleise med noen?

Anonymous poster hash: 3cb24...07c

Skrevet

Nei har du råd er det jo ikke noe problem.

Skrevet

Har barn også bare for og si det. Han har hatt samme mobil i 3 år og ønsker seg veldig ny. Julepresang har han fått, dog ikke til 3500 kroner!

Anonymous poster hash: 68c78...72b
Skrevet

Er i i øvre normalområde for hva jeg og mine omgangsvenner bruker på gave til samboer, så hadde ikke sett noe rart i det :)

Anonymous poster hash: 72e24...014
Skrevet

Synes ikke det var gale så lenge dere har råd til det og så lenge det er noe fornuftig :)

Skrevet

Jeg synes det er altfor mye penger. Men hvis dere har råd til det, så ser jeg ingen problem med det. Er jo egentlig en privatsak :-)

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: ed89c...f76
Skrevet

Nei, jeg og mannen kjøper dyre bursdags- og julegaver til hverandre, og vi har heller ikke hoppende god økonomi. Vi unner oss aldri noe ekstra ellers, så de to gangene i året fortjener vi begge noe fint vi ønsker oss :)

Anonymous poster hash: 11531...40c

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg brukte et år 4500 på han, og det var heller ingen rund dag. Som regel kjøper vi ikke for så mye da. Har du lyst har du lov!

Skrevet

Synes det er helt greit:) hos oss varierer det etter hva vi ønsker oss. Alt fra 500 til 7000 (oftest rundt 1500-2000).

Anonymous poster hash: 14616...2c6

Skrevet

Er vel en gjennomsnittlig pris på gave det

Anonymous poster hash: 2d7bd...492
Skrevet

hvis han likevel skulle ha ny mobil og dere har råd til det (når man er samboer går vel gjerne gaver til hverandre fra felleskassa) så er det en ålreit gave det :)

Skrevet

Er meir enn eg plar bruke på bursdagsgåver, men om det var noko han trong og du hadde råd, så er det jo heilt greit.  Eg og mannen brukar og ofte ein del på gåver til kvarandre, fordi det ofte er noko me hadde kjøpt likevel.  Eg fekk iphone 4s til jul, sidan mobilen eg hadde byrja å fuske, og han fekk allværsjakka han trong.

Skrevet

Jeg har verdens beste kjæreste, vi har god økonomi, så han fikk klokke til 12 000. Ville jo ikke kjøpt den, hadde det gått på bekostning av regninger etc. Folk spør om så mye rart her inne... 👼

Anonymous poster hash: ae062...bdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...