Mamma4livet Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Det sies at man bør lære seg nye ting hele livet. Hva drømmer du om å lære deg/bruke mer tid på, men som du ikke til nå har tatt deg tid til? Det kan være en hobby/ferdighet/opplevelser som gir læring/fordypning i noe man allerede har talent for osv.
monson Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Hmm.. Jeg har veldig lyst til å fin pusse både ride og svømme teknikkene mine igjen. Det hadde vært gøy! Også har jeg og kjæresten planer om å starte på danse kurs sammen. Så det er jo noe nytt
monson Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Hmm.. Jeg har veldig lyst til å fin pusse både ride og svømme teknikkene mine igjen. Det hadde vært gøy! Også har jeg og kjæresten planer om å starte på danse kurs sammen. Så det er jo noe nytt Oh ja! også har jeg veldig lyst til å ta dykkelappen
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Åh, jeg har så mye jeg har planer om å gjøre og lære meg, jeg! Fransk, spansk, dykke, fallskjerm, strikkhopp, ri mer..dra på tur til Roma og se alle de fantastiske kirkene igjen, og følge mer med på hva som blir sagt om de enn det jeg gjorde da jeg var der på skoletur. Jeg klarer ikke velge bare en ting jeg vil, og det er et problem, for jeg begynner gjerne på 14 ting samtidig, og ender med å gjøre alt halvferdig! Hvordan blir man flinkere til å velge EN ting og gjennomføre det ordentlig??
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Lære å lage mat! Anonymous poster hash: 6ff9f...dc1
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Å lære meg å strikkke,sånn på ordentlig! Anonymous poster hash: e75eb...d2b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Bør lære: Det nye lønnsystemet. Har lyst til å lære: Å danse. Anonymous poster hash: 4a694...9e0
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Akrylmaling eller oljemaling Anonymous poster hash: 7c78b...52e
Havhesten Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Spille trommer. Skal begynne nå, gleder meg!!
monson Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 Hmm.. Jeg har veldig lyst til å fin pusse både ride og svømme teknikkene mine igjen. Det hadde vært gøy! Også har jeg og kjæresten planer om å starte på danse kurs sammen. Så det er jo noe nytt Oh ja! også har jeg veldig lyst til å ta dykkelappen Oj.. Glemte en ting jeg holder på å lærer.. - Gresk (av alle språk hehe) Ja, det er ikke bare EN ting jeg ønsker å lære. (Som du ser)
me_87 Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 Strikking! Bruker altfor mye penger på at fremmende skal strikke klærene jeg vil ha til sønnen min,ettersom de selvsagt tar seg godt betalt.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 Strikking! Bruker altfor mye penger på at fremmende skal strikke klærene jeg vil ha til sønnen min,ettersom de selvsagt tar seg godt betalt. De tar seg ikke godt betalt. Det er en av de dårligste betalte jobbene. Anonymous poster hash: dd768...f28
monson Skrevet 9. januar 2014 #19 Skrevet 9. januar 2014 Strikking! Bruker altfor mye penger på at fremmende skal strikke klærene jeg vil ha til sønnen min,ettersom de selvsagt tar seg godt betalt. De tar seg ikke godt betalt. Det er en av de dårligste betalte jobbene. Anonymous poster hash: dd768...f28 Hehe men, det er vel ikke et yrke? Skjønner at det hadde vært et veldig lite lønnsomt arbeid da altså..
me_87 Skrevet 9. januar 2014 #21 Skrevet 9. januar 2014 Strikking! Bruker altfor mye penger på at fremmende skal strikke klærene jeg vil ha til sønnen min,ettersom de selvsagt tar seg godt betalt. De tar seg ikke godt betalt. Det er en av de dårligste betalte jobbene. Anonymous poster hash: dd768...f28 Hva vel du om det?? Du vet ikke hva jeg har kjøpt og hva jeg har betalt.
me_87 Skrevet 9. januar 2014 #22 Skrevet 9. januar 2014 Strikking! Bruker altfor mye penger på at fremmende skal strikke klærene jeg vil ha til sønnen min,ettersom de selvsagt tar seg godt betalt. De tar seg ikke godt betalt. Det er en av de dårligste betalte jobbene. Anonymous poster hash: dd768...f28 Hehe men, det er vel ikke et yrke? Skjønner at det hadde vært et veldig lite lønnsomt arbeid da altså.. Ville heller ikke ha kallet det yrket. Tror de jeg har kontaktet hvertfall,bare strikker på fritiden.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #23 Skrevet 9. januar 2014 jeg klarer ikke velge..dette står på lista: piano gitar flytende spansk danse sy gå i spagaten ikke så stort, men mine ønsker:) Anonymous poster hash: c3817...53d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #24 Skrevet 9. januar 2014 jeg klarer ikke velge..dette står på lista: piano gitar flytende spansk danse sy gå i spagaten ikke så stort, men mine ønsker:) Anonymous poster hash: c3817...53d OG bli dyktig til å ta/behandle bilder. Anonymous poster hash: c3817...53d
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. januar 2014 #25 Skrevet 9. januar 2014 Lære fransk og italiensk. Lære å hekle.. Starter i år å strikke mer enn luer, skjerf og sjal, tenkte å prøve meg på en forholdsvis enkel kjole til jentungen over helga Ruste opp igjen pianospillingen og ridning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå