Catlady Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Skal kjøpe babycall med video, men hvilken er best ? Har dere gode erfaringer med noen, evt dårlige erfaringer ?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Vi har Phillips Avent, og er super fornøyd med den Har brukt den på begge ungene våres Anonymous poster hash: 5b65d...9d6
Light of my life Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Vi har Phillips Avent, og er super fornøyd med den Har brukt den på begge ungene våres Anonymous poster hash: 5b65d...9d6 Signerer den!
Liaes Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Har luvion grand elite og er strålende fornøyd!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Jeg er veldig fornøyd med Phillips Avent. Aner ikke hvordan jeg skulle klart meg uten, siden jeg har en unge som våkner uten å lage en lyd- men heller krabber rundt i senga og gjør rampestreker.
Catlady Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2014 Vi har Phillips Avent, og er super fornøyd med den Har brukt den på begge ungene våres Anonymous poster hash: 5b65d...9d6 Signerer den!er det den hvite eller den som er lyseblå ?Tusen Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Vi har Phillips Avent, og er super fornøyd med den Har brukt den på begge ungene våresAnonymous poster hash: 5b65d...9d6 Signerer den!er det den hvite eller den som er lyseblå ?Tusen Takk for svar Den hvite Anonymous poster hash: 5b65d...9d6
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Vi har Phillips Avent, og er super fornøyd med den Har brukt den på begge ungene våresAnonymous poster hash: 5b65d...9d6 Signerer den!er det den hvite eller den som er lyseblå ?Tusen Takk for svar Den hvite Anonymous poster hash: 5b65d...9d6 denne har vi også, stor fornøyd
Catlady Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2014 Hvit her også Har hørt at det kan være dårlig og kort forbindelse med denne. Har du opplevd det ?
Light of my life Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Nei, men har kun hatt denne ene så har jo ikke noe sammenlignignsgrunnlag. Men er superfornøyd da
Catlady Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #12 Skrevet 9. januar 2014 Nei, men har kun hatt denne ene så har jo ikke noe sammenlignignsgrunnlag. Men er superfornøyd da Så bra !! Får dra og ta meg en kikk. Flaks den er på salg om dagen og
Light of my life Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Nei, men har kun hatt denne ene så har jo ikke noe sammenlignignsgrunnlag. Men er superfornøyd da Så bra !! Får dra og ta meg en kikk. Flaks den er på salg om dagen og så bra Hvor er den på salg? Har en gravid kollega jeg kan tipse!
mamma_til_verdens_beste Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 Vi har Luvion Grand Elite.Ekstremt fornøyd, har aldri angret et sekund.Veldig god service hos leverandøren også.http://www.luvion.no/luvion-grand-elite-digital-baby-video-monitorSynes Philips sin er dårlig, har hatt den også. Veldig uklart bilde, dårlig dekning og liten skjerm sammenlignet med Luvion.
Catlady Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #15 Skrevet 9. januar 2014 Nei, men har kun hatt denne ene så har jo ikke noe sammenlignignsgrunnlag. Men er superfornøyd da Så bra !! Får dra og ta meg en kikk. Flaks den er på salg om dagen og så bra Hvor er den på salg? Har en gravid kollega jeg kan tipse!Usj, så feil Jeg. Det er den nyere versjonen i lyseblå som er på salg. Både på jollyroom.no og på mimmis.no.Koster 1600 på jollyroom og 1400 på mimmis. Den hvite så jeg på Elkjøp til ellevehundre og no småtteri
Catlady Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #16 Skrevet 9. januar 2014 Vi har Luvion Grand Elite. Ekstremt fornøyd, har aldri angret et sekund. Veldig god service hos leverandøren også.http://www.luvion.no/luvion-grand-elite-digital-baby-video-monitor Synes Philips sin er dårlig, har hatt den også. Veldig uklart bilde, dårlig dekning og liten skjerm sammenlignet med Luvion. Takk for tips. Må sjekkes ut denne og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå