Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Fikk kontakt med en fyr på nett før jul, vi har ikke hatt tid til å møtes før nå. I morgen kveld. Jeg har hatt en litt uggen magefølelse et par uker etter at vi begynte å bli såvidt kjent. Det var småting som: 1. Mange skrivefeil i meldinger. Det kan jo gå fort for seg, men det blir litt lite imponerende etter hvert. 2. Da jeg var passe dårlig med influensa før jul og måtte avlyse vår avtale, så sa han ikke noe på det. Det var greit, sånn skjer. Men ikke en eneste gang kom det en "god bedring" fra hans side. Derimot kom det fram at han ikke hadde vært ordentlig sjuk på de siste 15 årene. Det varmer når man ligger der og føler seg skikkelig dårlig Men igjen, ikke så veldig farlig. 3. Så skal vi møtes i byen i morgen, han spurte om hvor. Jeg foreslo at vi kunne tenke på det. Så foreslo han to sekunder etterpå en skikkelig bråkete pub som er ganske kjent her vi bor. Jeg antydet at det kanskje var litt vel mye støy der. Da svarer han slik: "ok, det har du kanskje rett i. Du får finne et sted du da". Ellers så virker han kjekk og grei og oppegående så vidt jeg har skjønt. Bør jeg la disse småtingene komme i veien? Har mest lyst til å avlyse hele fyren for evig og alltid. Blæh. Anonymous poster hash: 42d52...f82
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 HI Æsj, jeg vet!! Jeg bare tenkte at det kanskje var hastverk, var noen rare feil f.eks som ikke er sånn typiske. Pluss noen typiske. Åååh....dette er noe dritt Anonymous poster hash: 42d52...f82
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Skrivefeil: dysleksi, hastverk, dialekt? Syk: han er mann? Min mann er sånn! Pub: redd for pinlig stillhet? Anonymous poster hash: ab257...d1c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Følg magefølelsen. Rett og slett. Anonymous poster hash: 6f0d1...96c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 HI Jeg får ta sjansen og treffe han. Og så får jeg se hva magefølelsen sier meg *motiveremegselv...puh Anonymous poster hash: 42d52...f82
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Møt han! Så får du se på magefølelsen etter det Anonymous poster hash: d02cb...45a
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Jeg tror ikke man kan bli kjent nok med en person over meldinger og Mail til å "dømme" de. Møt han, og ta det derfra, du er jo ikke nødt til å gifte deg med han om daten ikke går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå