Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Jeg er nesten alltid sliten og trøtt. Har alltid hundre tanker i hodet og klarer aldri å bare være tilstede i nuet. Jeg blir fort utbrent og syk. Syk i både kropp og hode. Det verste er egentlig tankekjøret. Jeg tenker på noe konstant! Det kan være jobbvalg, utdanning, økonomi osvosv. Jeg har jo en jobb hvor jeg trives, men vil liksom holde alle muligheter åpne. Ser på stillingsannonser sikkert. 8 ganger gjennomsnittelig hver dag og blar igjennom utdanningsmuligheter osv. Samtidig er jeg jo fornøyd med hva jeg har. Men jeg klarer aldri å senke skuldrene .. Faktisk aldri! Det er et kontinuerlig kaos i hodet mitt og jeg er på overload hele tiden, dag og natt! Gud så slitsomt! Anonymous poster hash: e4e0c...875
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Jeg er nesten alltid sliten og trøtt. Har alltid hundre tanker i hodet og klarer aldri å bare være tilstede i nuet. Jeg blir fort utbrent og syk. Syk i både kropp og hode. Det verste er egentlig tankekjøret. Jeg tenker på noe konstant! Det kan være jobbvalg, utdanning, økonomi osvosv. Jeg har jo en jobb hvor jeg trives, men vil liksom holde alle muligheter åpne. Ser på stillingsannonser sikkert. 8 ganger gjennomsnittelig hver dag og blar igjennom utdanningsmuligheter osv. Samtidig er jeg jo fornøyd med hva jeg har. Men jeg klarer aldri å senke skuldrene .. Faktisk aldri! Det er et kontinuerlig kaos i hodet mitt og jeg er på overload hele tiden, dag og natt! Gud så slitsomt! Anonymous poster hash: e4e0c...875 Trener du da? Mosjon hjelper mot det meste. Anonymous poster hash: c086d...470
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Jeg er nesten alltid sliten og trøtt. Har alltid hundre tanker i hodet og klarer aldri å bare være tilstede i nuet. Jeg blir fort utbrent og syk. Syk i både kropp og hode. Det verste er egentlig tankekjøret. Jeg tenker på noe konstant! Det kan være jobbvalg, utdanning, økonomi osvosv. Jeg har jo en jobb hvor jeg trives, men vil liksom holde alle muligheter åpne. Ser på stillingsannonser sikkert. 8 ganger gjennomsnittelig hver dag og blar igjennom utdanningsmuligheter osv. Samtidig er jeg jo fornøyd med hva jeg har. Men jeg klarer aldri å senke skuldrene .. Faktisk aldri! Det er et kontinuerlig kaos i hodet mitt og jeg er på overload hele tiden, dag og natt! Gud så slitsomt! Anonymous poster hash: e4e0c...875 Hmm, tja.. Det kan være mye.. Men, jeg annbefaler deg å ta kontakt med legen din. Fortelle om hvordan du har det, slik at du kan bli utredet (sendt til psykolog). Jeg har det ganske likt deg.. Og jeg fikk først diagnosen bipolar, men den ble etterhvert endret til unipolar. Men, jeg føler igrunn ikke det er helt "rette" diagnosen det eller. Sånn utennom diagnose. Så har du kanskje hatt en litt vanskelig oppvekst? og turbulente forhold i hjemmet? Jeg tror for min del at det er det, som gjør at jeg "bestandig" er rastløs og blir fort utbrendt. Anonymous poster hash: cd824...15a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 ADHD? Anonymous poster hash: 8a163...4ac
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 oppsøk en god healer,det er ganske så mye de kan hjelpe til meg! Anonymous poster hash: f420d...90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå