Gå til innhold

Hvor mye sov dere i tredje trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med nattesøvnen og er ofte våken. Men jeg sover litt på dagen også. Noen ganger blir det til sammen ti timer i døgnet. Usammenhengende. Normalt?

Anonymous poster hash: 03247...bd4

Skrevet

Sov ikke en dritt jeg, kollapset på sofaen et par - 3 - 4 timer om natta. Hadde bekkenløsning, halsbrann, hjertebank, fikk ikke puste ordentlig, allergi fra en annen verden, brakk meg, spiste ikke og hadde det rett og slett så jævlig at jeg bare ville dø de siste ukene :)

Så du høres helt normal ut ja.

Anonymous poster hash: 753aa...103
Skrevet

Det er nok desverre ganske normalt, og det blir nok antagelig like ille om ikke verre i barseltiden ;)

Anonymous poster hash: d2bc9...16b

Skrevet

Høyres normalt ut det :)

I fforhold til kommentaren over så kjenne eg meg ikkje igjen i forhold til at dt skulle bli verre i barseltid. Greit det blir ein del nattevåk, men når man får sove så sove man ordentli. Ikkje noko haldbrann, nedpress eller anna tull, og det går an å snu seg uten å våkne..

Skrevet

Dessverre normalt.

Jeg fikk max 6timer søvn hver natt, og syntes at jeg var heldig. Hadde i tillegg en gutt på 2år som våknet 5-11 ganger hver natt, så det var ille enn periode..

Husker at jeg sov mye mer og bedre med førstemann da.. Fikk igjen for det når jeg gikk med andremann.:P

Anonymous poster hash: 4af72...abc
Skrevet

Sover 23.00- 02.00.

Våken 02.00- 06.00

Sover 06.00- 11.00

Våken 11.00- 16.00

Sover 16.00- 19.00

Våken 19.00- 23.00

Sånn ca.. Uke 37 👼

Anonymous poster hash: d9026...1dd

Skrevet

tja, det er vel mer eller mindre normalt for alle som er gravid vil jeg tro...

Anonymous poster hash: dd62a...1c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...