Gå til innhold

Noen som bor i Akershus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hi her, jeg bor på slattum..er ikke langt til asker??uansett jeg gruer meg til permisjonen..husker sist at det var kjedelig selv om jeg hadde et barn med kolikk...puh..hvor store er dine barn? termin 30.04

Anonymous poster hash: a59f4...d52

Annonse

Hi her..Bor på Slattum..er da ikke langt til Kjeller..Ser at vi er en del som bor i området her...Kanskje vi får til en treff etterhvert?? Hvem vet??? Jeg er for tiden kjempe trøtt, slitter med søvnen og er sykemeldt 60%..Håper å holde meg i jobb så lenge som mulig...ellers blir det kjedelig tror jeg...Hva med dere aandre? er dere i jobb?

Anonymous poster hash: a59f4...d52

Det hadde jo vært hyggelig å fått til noe sånt :) du er første kvinne ut iht termin hittil :)

Jeg har vært hjemme i mammaperm det siste året da minstemann bare er 11 md. Sliter litt med bekkenløsning så har fått beskjed av legen å ta det med ro samt henvisning til UL allerede. Blir nok ikke noe jobbing på meg i svangerskapet desverre.

Hei! Jeg bor i Asker, har termin 17. juni.

Har to barn fra før, 7 og 9 år gamle.

Jeg er sykemeldt og kommer nok til å være det frem mot termin. Kjenner jeg har behov for å være hjemme og slappe av, men kunne godt tenkt meg en kaffe eller lunsjavtale innimellom. Så om noen har lyst til å bli kjent og møtes på dagtid så får dere gi beskjed :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...