Gå til innhold

Eggløsning med blødning???

Anbefalte innlegg

Jeg har sluttet med pillene fordi jeg vil bli gravid. slutta rundt 10 desember. Fikk normal slutteblødning to dager etterpå. Så gikk jeg og venta på normal mens men den kom liksom ikke. Så merket jeg klebrig slim eggløsningsslim to dager og testet med eggløsningstest om morgenen. fikk negativ test, men testet igjen om ettermiddag og da var den knall positiv. Testet også med Clear blue eggløsnings test og fikk et smilefjes. Hadde positiv test neste morgen og. Såå om kvelden fikk jeg blødning. Halo man skal jo ikke blø når man har eggløsning.

Har htt sex annenhver dag og håper på å bi gravid men vet ikke om jeg kan bli det i denne omgangen siden jeg blør. Hva tror dere? Aldri fått positiv eggl. test uten å ha det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144110517-eggl%C3%B8sning-med-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tester kan være falsk positive. Eneste sikre måten å vite at EL faktisk har vært (som du kan sjekke selv, vel og merke) er temping. Hvor stor blødning er det snakk om, da? Er det tilsvarende mensen, eller bare spotting? Mange opplever jo mye kluss etter pilleslutt.

Tester kan være falsk positive. Eneste sikre måten å vite at EL faktisk har vært (som du kan sjekke selv, vel og merke) er temping. Hvor stor blødning er det snakk om, da? Er det tilsvarende mensen, eller bare spotting? Mange opplever jo mye kluss etter pilleslutt.

Det var en del, i ca 2 dager og plutselig stoppa det og cervix føles ganske lukka. Sjekker av og til :P  El slim er nå ganske sikker måte å sjekke på og.

Du kan ha EL-slim og positive tester uten at egget slipper. :) Temperaturstigning er derimot en veldig sikker indikasjon. Ulempen er jo at du ikke ser stigningen før etter at EL har vært, så det funker dårlig for planlegging av sex. Derimot er det en fin måte å bekrefte at man har hatt EL, og så vet man når mensen er forventet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...