Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Vi har fortsatt god tid, men hjelpes, vi er jo helt på hver vår side!!!Ser ikke noe lys i tunnelen om å bli enige.Jeg sier til gubben at min mening bør veie litt tyngre siden det er jeg som går gravid Men han er visst ikke enig i det...Håpløst.... Anonymous poster hash: f8399...1f4
☆☆☆ Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Ta det med ro, namnet kjem til dykk.. Minste har eit namn som ikkje kom opp i diskusjonen før dagen før fødselen. Vi venta til vi fant eit namn begge likte like godt.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Her var mannen negativ til alle mine forslag, mens han bare hadde ett navn han ville ha, som igjen var uaktuelt for meg. Jeg fikk ham til å skrive en liste over navn han syntes var aktuelle, også valgte jeg det jeg likte best av dem. Ble et helt greit, men veldig nøytralt og vanlig navn. Blir vel lett for at det er der man møtes når smaken går helt i hver sin retning. Anonymous poster hash: 9f753...ad2
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Vi fant frem til to navn hver som den andre til nød kunne leve med. Så la vi lapper med de fire navnene på i en hatt og trakk. Anonymous poster hash: c7a7f...a6f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Samboeren min trumfet gjennom det navnet han ville ha, men ble sur da mitt etternavn ble etternavnet til barnet, men siden han sier han aldri skal gifte seg så jeg ingen grunn til at barnet skulle ha hans etternavn. Anonymous poster hash: ee9ab...470
Appelsinpiken Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Vi hadde en liste på 4 navn hver, så strøk vi to hver på den andres liste, og så tygde vi videre på de 4 vi satt igjen med. Vi endte opp med et mannen hadde valgt faktisk Men er dere enige om etternavn da? Du kan jo si at om du får bestemme fornavn kan han bestemme etternavn (om du uansett har tenkt å la barnet få hans)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Vi fant frem til to navn hver som den andre til nød kunne leve med. Så la vi lapper med de fire navnene på i en hatt og trakk. Anonymous poster hash: c7a7f...a6f Vi også gjorde dette. Men vi hadde bare 2. Et hver:-) begge etternavnene Anonymous poster hash: 30512...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå