Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Er så psykisk nedpå. Og eier ikke overskudd. Er utkjørt og sur og ikkje lyst til i det heletatt.. vil bare grave meg ned... kan jeg ringe meg syk? Er virkelig hardt arbeid på jobb og er service yrke så jeg vet ikke om jeg takler det i dag.. Anonymous poster hash: 0f058...370
juniprins2014 Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 du kan be alle om å dra til helvete kommer bare ann på hvordan du sier d og hvordan du smiler kundene dine vil ikke skjønne at du ber dem om det engang fordi du smiler og virker serviceinnstilt (og d faktum at du ikke sier DRA TIL HELVETE.. men sier d MYE mers skjult) dessuten de irriterer seg mer når du smiler,.. men kanke klage til sjefen på at du smiler
Nullstress;) Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Det er lov å ta hensyntil seg selv noen ganger God bedring
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Jeg takler ikke å dra på jobb. Er hele det som er at jeg ikke drar.. så jeg må bare si at jeg ikke kommer. Nå skal det nevnes. Det er utplassering fra skolen. Jeg får ikke betalt en gang denne ene dagen. Jeg sliter meg igjennom skolen. Men er nå helt låst.. jeg får levert mini i barnehagen, så vidt.. men jeg klarer ikke dra på jobb. Anonymous poster hash: 0f058...370
sug lut Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Jeg takler ikke å dra på jobb. Er hele det som er at jeg ikke drar.. så jeg må bare si at jeg ikke kommer. Nå skal det nevnes. Det er utplassering fra skolen. Jeg får ikke betalt en gang denne ene dagen. Jeg sliter meg igjennom skolen. Men er nå helt låst.. jeg får levert mini i barnehagen, så vidt.. men jeg klarer ikke dra på jobb. Anonymous poster hash: 0f058...370 Men er det utplassering er det viktig å vite hva som skjer v fravær.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Jo for da viser jeg ikke at jeg vil jobbe, få lærlingplass. Jeg viser jeg ikke er til og stole på og at jeg får fravær.. det tærer på samvittigheten over de som forventer det ypperste av meg og trenger meg på jobben. Det ødelegger muligheten min til og få en go fremtid. Jeg ødelegger for meg selv. Ååååh jeg er så sliten.. Anonymous poster hash: 0f058...370
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Hvorfor er du så sliten og psykisk nedpå som du skriver? Jeg har også dager hvor jeg er trøtt og sliten og har det tungt, men det er aldri en grunn for meg til å ikke gå på jobb. Anonymous poster hash: 857bb...3f4
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Hvorfor er du så sliten og psykisk nedpå som du skriver? Jeg har også dager hvor jeg er trøtt og sliten og har det tungt, men det er aldri en grunn for meg til å ikke gå på jobb. Anonymous poster hash: 857bb...3f4 jeg vet. Jeg er så tragisk.. det bare virkelig.. føles som en frykt.. Anonymous poster hash: 0f058...370
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Det var ikke et overbevisende svar. Sover du for lite? Har du problemer i privatlivet? Anonymous poster hash: 857bb...3f4
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Tenk på at du skal være et forbilde for barnet ditt. Anonymous poster hash: 857bb...3f4
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Tenk på at du skal være et forbilde for barnet ditt. Anonymous poster hash: 857bb...3f4 Psyk syk er like vondt som å være syk med influensa. bare på annen måte! Anonymous poster hash: 147cd...5b6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 Da må HI gå til lege og sørge for å få behandling for sin psykiske sykdom. Anonymous poster hash: 857bb...3f4
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Jeg ringte å sa i fra formen. Og at jeg kommer men må dra om jeg føler det er best.. er helt klam på kroppen. Kjenner at det er mye for meg i dag. Det er ikke lett å forklare heller. Huff å jeg håper jeg klarer hele dagen frem til kl fem i dag Anonymous poster hash: 0f058...370
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 Hvorfor er du så sliten og psykisk nedpå som du skriver? Jeg har også dager hvor jeg er trøtt og sliten og har det tungt, men det er aldri en grunn for meg til å ikke gå på jobb. Anonymous poster hash: 857bb...3f4 etter seks år med vold og psykisk terror fra exen. Psykisk terror fra foreldre oppigjennom årene. Seksuelt missbrukt av pappa og 7 år med rus.. jeg har aldri vert til psykolog, ble alene for ett år siden å ble også da rusfri. Jeg prøver likevel å fullføre skole og har jobb på di. Er alenemor utwn barnefar sin støtte. Og det er et par ting til som tærer på pr i dag i privatlivet.. jeg er utkjørt for å prestere.. forstår meg selv godt jeg.. men.. Anonymous poster hash: 0f058...370
Gjest Pusikatt Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 Ring jobb og si du er syk. For det er du! Utslitt er også syk, ikke bare omgangssjuka og feber eller hva det nå måtte være! Det er ingen som kommer til å takke deg uansett om du kommer på jobb og er dårlig. Ring nå, kok deg en kopp te, legg deg under ett pledd, gråt en skvett og hvil ut! Det er fullstendig lov!!!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #16 Skrevet 9. januar 2014 Ring jobb og si du er syk. For det er du! Utslitt er også syk, ikke bare omgangssjuka og feber eller hva det nå måtte være! Det er ingen som kommer til å takke deg uansett om du kommer på jobb og er dårlig. Ring nå, kok deg en kopp te, legg deg under ett pledd, gråt en skvett og hvil ut! Det er fullstendig lov!!! sjefen satte pris på at jeg ville prøve iallefall og sa det var det beste.. jeg har jo spurt om lærlingplass der fra høsten av. Er redd for og miste muligheten fordi jeg ikke er omgangsyken eller feber. Men bare i huet. Jeg får prøve men kunne dra om jeg følte jeg ikke klarte det.. sku heller egentlig gjort som du sier over her.. det hadde vert godt. Men.. jeg må prøve nå. Slik sjefen ønsker :/ føler det er på tide og kontakte legen å få en henvisning før psyken min ødelegger livet mitt Anonymous poster hash: 0f058...370
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #17 Skrevet 9. januar 2014 Hvis du er syk og for syk til å klare jobben din kan du bli hjemme. Om du bare er sliten, fordi du har tatt på deg for mye, ungene har vært umulige osv bør du gå på jobb. Vonde opplevelser er ikke sykmeldingsgrunn, men har de gjort deg syk kan sykdomen være det. Tror du egentlig at du blir bedre av å være hjemme? Hvis det er utplasering fra skolen dreier det seg jo ikke om jobb i vanlig forstand. Da gjelder ikke de vanlige reglene for sykmelding, men du vil få fraværet på vitnemålet og kan risie å ikke få faget godkjent om du har vært for mye borte. Hvis du er psykisk syk bør du gå til legen og få hjelp. Anonymous poster hash: 88fde...aa2
Gjest Pusikatt Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 Da må du bestemme deg for noe koselig du skal gjøre når du kommer hjem i ettermiddag/kveld. Dagen blir litt lettere å holde ut hvis du vet du får hygget deg etterpå. Så får du bare tenke at: "om fem timer er dette over". Det klarer du. Jeg vet hvordan du har det, tro meg. Bare prøv å koble ut tankene og jobb når du er på jobb, konsentrer deg kun om det. Når klokka begynner å nærme seg slutten av arbeidsdagen, kan du begynne å glede deg til det du skal kose deg med når du kommer hjem. Klem til deg. Det kommer heldigvis lysere og lettere dager <3
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #19 Skrevet 9. januar 2014 Gå til fastlegen din og hør om han kan henvise deg til noen å prate med. Du er nødt til å få bearbeidet alt det forferdelige som har skjedd i livet ditt. Noen kommer seg styrket gjennom slike ting, andre ikke. Du trenger nok hjelp for å kunne klare å fungere normalt i samfunnet. Masse lykke til! Anonymous poster hash: 8ab1c...61b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #20 Skrevet 9. januar 2014 Takk for gode råd.. støtte og at dere tok dere bryet. Er på jobb enda. Men vil hjem. Fikk jobbe skjult og vekk fra kunder og surre i mitt eget tempo i dag. Aner ikke hvorfor jeg blir som jeg blir. Noen nevnte det å takle å leve i samfunnet. Det har mye å si med saken. Jeg sliter mye og ofte. har sosial angst, den har blitt litt mindre det siste året nå men. Og jeg har aldri taklwt å vere med folk på mine foreldres alder. Jeg tror jg kommer til og skremme en ny kjæreste Anonymous poster hash: 0f058...370
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #21 Skrevet 9. januar 2014 Du trenger noen å prate med - profesjonell hjelp Anonymous poster hash: 4f5c0...9ba
Sommerfeeling Skrevet 9. januar 2014 #22 Skrevet 9. januar 2014 Det er grenser for hvor mye en kropp klarer, hvor lenge en klarer å bære på alt vondt en har opplevd. Etter hva du skriver her kan det virke som om kroppen din har sagt stopp. Du bør komme deg til legen, be om henvisning til psykolog/ psykiater. Det er nok godt for deg. Lykke til.
Gjest MMJ Skrevet 9. januar 2014 #23 Skrevet 9. januar 2014 Hvorfor er du så sliten og psykisk nedpå som du skriver? Jeg har også dager hvor jeg er trøtt og sliten og har det tungt, men det er aldri en grunn for meg til å ikke gå på jobb. Anonymous poster hash: 857bb...3f4 etter seks år med vold og psykisk terror fra exen. Psykisk terror fra foreldre oppigjennom årene. Seksuelt missbrukt av pappa og 7 år med rus.. jeg har aldri vert til psykolog, ble alene for ett år siden å ble også da rusfri. Jeg prøver likevel å fullføre skole og har jobb på di. Er alenemor utwn barnefar sin støtte. Og det er et par ting til som tærer på pr i dag i privatlivet.. jeg er utkjørt for å prestere.. forstår meg selv godt jeg.. men.. Anonymous poster hash: 0f058...370 Hvorfor er du så sliten og psykisk nedpå som du skriver? Jeg har også dager hvor jeg er trøtt og sliten og har det tungt, men det er aldri en grunn for meg til å ikke gå på jobb. Anonymous poster hash: 857bb...3f4 etter seks år med vold og psykisk terror fra exen. Psykisk terror fra foreldre oppigjennom årene. Seksuelt missbrukt av pappa og 7 år med rus.. jeg har aldri vert til psykolog, ble alene for ett år siden å ble også da rusfri. Jeg prøver likevel å fullføre skole og har jobb på di. Er alenemor utwn barnefar sin støtte. Og det er et par ting til som tærer på pr i dag i privatlivet.. jeg er utkjørt for å prestere.. forstår meg selv godt jeg.. men.. Anonymous poster hash: 0f058...370 Hei. Vil bare si det var tøft av deg å ringe å si du ikke var i form, men at du kom og kunne være så lenge du kunne orke!!! Av og til i livene våre må vi bare presse oss selv, mer enn vi kan orke... Men så er det somregel verdt det når man ser tilbake. Jeg håper du tar kontakt med fastlegen din og ber om en henvisning til Psykolog. Det kan høres ut som du kunne ha godt av å snakke med noen om det du har opplevd. Klem fra meg til deg Og godt helg i morgen!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #24 Skrevet 9. januar 2014 Takk god helg til dere også en dag igjen på skolen så har jeg barnefri i helga. Da skal jeg kose meg under teppet å noe godt å varmt å drikke Jeg skal få kontaktet lege å bearbeide mine problemer. Så håpe på at jeg klarer å leve med meg selv og i samfunnet rundt meg. For jeg vil. Men knekker sammen og snur når det kommer til stykket. Anonymous poster hash: 0f058...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå