Gå til innhold

Lite søvn ;-p

Anbefalte innlegg

Hei jenter

Termin 22 januar!

Har de siste dagene våknet flere ganger i løpet av natta! Vondt i magen, men ikke fødsels vondt...

Hadde det ikke sånn sist! Da merket jeg ingen endring i magen, og ble til slutt satt igang.

Flere som har/har hatt det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144110485-lite-s%C3%B8vn-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi... Håper du får sovet på dagtid!

Sist svangerskap sov jeg også dårlig de siste mnd. Men det var fordi jeg hadde vondt i ryggen....

Får vel bare innstille meg på at det vil være litt sånn resten av tiden ;-)

Jeg våkner hele natten gjennom pga vondt i magen, full blære, kynnere og rett og slett ingen gode sovestillinger. Av en eller annen grunn finner jeg sovestillingen om morningen, og sover supertungt i fire-fem timer.. Så her starter dagen seint.. Hehe, godt med permisjon!

Annonse

Signerar den. Går på do 3-5 g pr natt. Alt før ca,kl 04 går bra: voknar eg etter det så ligg eg og vrir meg til resten av familien står opp ca kl halv 8. Ilt å ligge på sida og må snu meg minst 1 g pr 30 mi. Heile natta......drit!

Men når babyane er ute er det gløymt (men sove får man fortsatt ikkje :)

Får heldigvis sove frem til morgenen, men sover dårlig pga hender som sover og verker, vondt bekken, halsbrann, baby som ommøblerer organer, samt en snorkende samboer  :fnise: Så jeg står opp og tisser når han drar på jobb, og går og legger meg igjen. Det er måten jeg overlever dagene på! Har heldigvis ikke barn fra før, da hadde det ikke vært så enkelt!  :sovne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...