Gå til innhold

er jeg hårsår ang tlf samtale??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt i tlf med kjæresten nå på mårran. Han virka ivrig på å si Hade. Vi sa Hade og så men så antydet han til at jg må ringe når jrg føler for det. Jg blir opptatt i dag på grunn av jobben.. så han skjønnte til slutt at jg kan ringe først i ettermiddag.

Så pluttselig legger han tlf til side og begynner å prate med noen andre. Jg prlver p si i fra at jg legger på å gade. Ingen svar. Så legger jeg vare på å etter en stund ringer han opp igjen p lurer på hva som skjedde. Øøøøh jg sa d son det var.

samtidig har han begynt å gi meg firklaringer om sin leggetid og våkningstid i forhold til min av og påloggningstid på facebook. Gar han full kontroll tror han eller?

Anonymous poster hash: 4261d...b21

Skrevet

Beklager ufin tekst ned skrivefeil og sånn.

er jeg hårsår her? Følte det va like greit å leggd på enn å høre han snakke med andre..

Anonymous poster hash: 4261d...b21

Skrevet

Skjønte ikke helt hva du vil frem til, men kanskje han mener dere har forskjellig døgnrytme?

Anonymous poster hash: fd41f...736
Skrevet

En gang til... Dette var umulig å skjønne noe av.

Anonymous poster hash: 15f64...797
Skrevet

SMS-generasjonen... sukk!

Anonymous poster hash: b0baa...676
Skrevet

Var han på jobb mens dere snakket sammen? I så fall er det vel bare naturlig at han ikke kunne koseprate i evigheter, og at han måtte legge telefonen til side for å snakke med de som faktisk var der. Jeg skjønner ikke helt hva du ble lei deg for. Dere hadde jo sagt hade?

Skrevet

Det må faktisk kunne gå an å prøve å skrive litt mer forståelig enn dette!

Jeg har aldri sett så mange skrivefeil i en tekst før, og det sier litt med en fartstid på flere år her inne.

Om du vil ha svar på et spørsmål, må vi kunne lese spørsmålet uten å gjette oss til halve teksten.

Til det jeg skjønte så er du veldig hårsår. Man kan ikke sitte og koseprate i det uendelige.

Anonymous poster hash: 554b2...56a

Skrevet

Er dette et forsøk på en ny "Jeg finner ikke bilen"- tråd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...