Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 God morgen, måtte dere alle få en fantastisk fin dag
Iiiiik Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 God morgen! Trøtt her også, så det skinner verken her inne på kontoret eller ute i tåkehavet.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Nå kjenner jeg det straffer seg med å sovne sent når man må tidlig opp *gjesp* Det er lov å knaske litt godis og drikke kaffe for å holde seg våken, sant? Jeg mener på at koffeinen i kaffien holder energi og forbrenning på topp slik at kaloriene fra godisen forsvinner i stillhet? Ellers håper jeg dere har fått en relativt myk og god start på dagen Elsker den sangen, Luten, tusen takk for at du fant frem den
ms.Pond Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Goooood morgen! Dette var koselig å våkne til Og ja, med fare for å bli et hatobjekt hos trøttiser, jeg har fått sove til bortimot nå. Dette er min hjemme-alene-fridag-til-å-surve-rundt-som-jeg-vil, og jeg valgte å sove til jeg våknet av meg selv i halv ellevetiden. Ah. Herlig! Morgensmoothie inntatt, nå er det kaffe og frokost, og så får jeg se hva jeg føler for å finne på. Fikk husarbeidsforbud av mannen, så det er nesten så jeg lurer på hva jeg skal ta meg til Ha en fortreffelig fin dag, skjønne damer!
ms.Pond Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Jeg mener på at koffeinen i kaffien holder energi og forbrenning på topp slik at kaloriene fra godisen forsvinner i stillhet? Aah, er det derfor man alltid har kaffe til kake? Endret 9. januar 2014 av mama foodie
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Jeg mener på at koffeinen i kaffien holder energi og forbrenning på topp slik at kaloriene fra godisen forsvinner i stillhet? Aah, er det derfor man alltid har kaffe til kake? Vil tro det er derfor ja, smarte eldre generasjonen som fant ut av dette
frk Nilsen Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 God morgen, måtte dere alle få en fantastisk fin dag På det tidspunktet satt jeg allerede å klamret meg til kaffen min på bussen til jobb. Men dagen ble da fin, selv med en tidlig start
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå