GÃ¥ til innhold

Jeg oppretter sjeldent HI. (Ser at jeg Jar opprettet et nylig da) 👼

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 86a07...119

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er greia med den engelen egentlig, kan du ikke heller bare bruke nicket ditt?

Anonymous poster hash: 74449...de8
Skrevet

Det som er, er at når jeg signerer med bicikleten mitt, så er jeg veldig koselig i mine kommentarer og veldig mange her liker meg. Når jeg derimot signerer med 👼, hender det at jeg er litt mer krass, og flere irriterer seg over meg. Skal lage en ny tråd angående dette, etterhvert... 👼

Skrevet

Det som er, er at når jeg signerer med bicikleten mitt, så er jeg veldig koselig i mine kommentarer og veldig mange her liker meg. Når jeg derimot signerer med 👼, hender det at jeg er litt mer krass, og flere irriterer seg over meg. Skal lage en ny tråd angående dette, etterhvert... 👼

Og poenget med det er?

Skrevet

Og poenget med det er?

Poenget er vel å avklare litt for flere her... 👼

Skrevet

Det som er, er at når jeg signerer med bicikleten mitt, så er jeg veldig koselig i mine kommentarer og veldig mange her liker meg. Når jeg derimot signerer med , hender det at jeg er litt mer krass, og flere irriterer seg over meg. Skal lage en ny tråd angående dette, etterhvert... Anonymous poster hash: 86a07...119

Og poenget med det er?Anonymous poster hash: 74449...de8

Poenget er vel å avklare litt for flere her... Anonymous poster hash: 86a07...119

Du virker noe skadet ut..

Kan du ikke heller gjøre som myggen og stikke av? :)

Anonymous poster hash: e9205...656

Skrevet

Det som er, er at når jeg signerer med bicikleten mitt, så er jeg veldig koselig i mine kommentarer og veldig mange her liker meg. Når jeg derimot signerer med , hender det at jeg er litt mer krass, og flere irriterer seg over meg. Skal lage en ny tråd angående dette, etterhvert... Anonymous poster hash: 86a07...119

Og poenget med det er?Anonymous poster hash: 74449...de8
Poenget er vel å avklare litt for flere her... Anonymous poster hash: 86a07...119
Du virker noe skadet ut..

Kan du ikke heller gjøre som myggen og stikke av? :)

Anonymous poster hash: e9205...656

Gjøre som myggen og stikke "av"? Lær dine uttrykk før du slenger de ut 👼

Skrevet

Det som er, er at når jeg signerer med bicikleten mitt, så er jeg veldig koselig i mine kommentarer og veldig mange her liker meg. Når jeg derimot signerer med , hender det at jeg er litt mer krass, og flere irriterer seg over meg. Skal lage en ny tråd angående dette, etterhvert...

Da bør du også være klar over at i noen nettlesere, som min, så kommer disse englene eller hva det nå er bare opp som blanke firkanter.

Skrevet

Hva får deg til å tro at noen her i det hele tatt er interessert i dette?

Anonymous poster hash: de2f3...480

Skrevet

Dobbeltposting fjernet

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

Hva får deg til å tro at noen her i det hele tatt er interessert i dette?

Anonymous poster hash: de2f3...480

Fordi mine innlegg blir kommentert? 👼

Skrevet

Det som er, er at når jeg signerer med bicikleten mitt, så er jeg veldig koselig i mine kommentarer og veldig mange her liker meg. Når jeg derimot signerer med , hender det at jeg er litt mer krass, og flere irriterer seg over meg. Skal lage en ny tråd angående dette, etterhvert...

Da bør du også være klar over at i noen nettlesere, som min, så kommer disse englene eller hva det nå er bare opp som blanke firkanter.

Skal vurdere å også ha med EF på slutten, kun for deg. 👼 EF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...