Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Â Â Anonymous poster hash: 86a07...119
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Hva er greia med den engelen egentlig, kan du ikke heller bare bruke nicket ditt? Anonymous poster hash: 74449...de8
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Det som er, er at når jeg signerer med bicikleten mitt, så er jeg veldig koselig i mine kommentarer og veldig mange her liker meg. Når jeg derimot signerer med 👼, hender det at jeg er litt mer krass, og flere irriterer seg over meg. Skal lage en ny tråd angående dette, etterhvert... 👼  Anonymous poster hash: 86a07...119
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Det som er, er at når jeg signerer med bicikleten mitt, så er jeg veldig koselig i mine kommentarer og veldig mange her liker meg. Når jeg derimot signerer med 👼, hender det at jeg er litt mer krass, og flere irriterer seg over meg. Skal lage en ny tråd angående dette, etterhvert... 👼  Anonymous poster hash: 86a07...119  Og poenget med det er?   Anonymous poster hash: 74449...de8
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014   Det som er, er at når jeg signerer med bicikleten mitt, så er jeg veldig koselig i mine kommentarer og veldig mange her liker meg. Når jeg derimot signerer med 👼, hender det at jeg er litt mer krass, og flere irriterer seg over meg. Skal lage en ny tråd angående dette, etterhvert... 👼  Anonymous poster hash: 86a07...119 Og poenget med det er?   Anonymous poster hash: 74449...de8  Poenget er vel å avklare litt for flere her... 👼  Anonymous poster hash: 86a07...119
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014   Det som er, er at når jeg signerer med bicikleten mitt, så er jeg veldig koselig i mine kommentarer og veldig mange her liker meg. Når jeg derimot signerer med , hender det at jeg er litt mer krass, og flere irriterer seg over meg. Skal lage en ny tråd angående dette, etterhvert... Anonymous poster hash: 86a07...119 Og poenget med det er?Anonymous poster hash: 74449...de8 Poenget er vel å avklare litt for flere her... Anonymous poster hash: 86a07...119 Du virker noe skadet ut.. Kan du ikke heller gjøre som myggen og stikke av?  Anonymous poster hash: e9205...656
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014    Det som er, er at når jeg signerer med bicikleten mitt, så er jeg veldig koselig i mine kommentarer og veldig mange her liker meg. Når jeg derimot signerer med , hender det at jeg er litt mer krass, og flere irriterer seg over meg. Skal lage en ny tråd angående dette, etterhvert... Anonymous poster hash: 86a07...119 Og poenget med det er?Anonymous poster hash: 74449...de8 Poenget er vel å avklare litt for flere her... Anonymous poster hash: 86a07...119 Du virker noe skadet ut.. Kan du ikke heller gjøre som myggen og stikke av?  Anonymous poster hash: e9205...656 Gjøre som myggen og stikke "av"? Lær dine uttrykk før du slenger de ut 👼  Anonymous poster hash: 86a07...119
Himmel og hav Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Det som er, er at når jeg signerer med bicikleten mitt, så er jeg veldig koselig i mine kommentarer og veldig mange her liker meg. Når jeg derimot signerer med , hender det at jeg er litt mer krass, og flere irriterer seg over meg. Skal lage en ny tråd angående dette, etterhvert...  Anonymous poster hash: 86a07...119 Da bør du også være klar over at i noen nettlesere, som min, så kommer disse englene eller hva det nå er bare opp som blanke firkanter.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Hva får deg til å tro at noen her i det hele tatt er interessert i dette?  Anonymous poster hash: de2f3...480
Himmel og hav Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Dobbeltposting fjernet  Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Hva får deg til å tro at noen her i det hele tatt er interessert i dette?  Anonymous poster hash: de2f3...480 Fordi mine innlegg blir kommentert? 👼  Anonymous poster hash: 86a07...119
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014   Det som er, er at når jeg signerer med bicikleten mitt, så er jeg veldig koselig i mine kommentarer og veldig mange her liker meg. Når jeg derimot signerer med , hender det at jeg er litt mer krass, og flere irriterer seg over meg. Skal lage en ny tråd angående dette, etterhvert...  Anonymous poster hash: 86a07...119 Da bør du også være klar over at i noen nettlesere, som min, så kommer disse englene eller hva det nå er bare opp som blanke firkanter. Skal vurdere å også ha med EF på slutten, kun for deg. 👼 EF  Anonymous poster hash: 86a07...119
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå