Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #26 Skrevet 10. januar 2014 Himmel og hav for noen svar du får. Jeg er helt enig med deg HI, din svigerfar har psykopatiske trekk. Sett han på plass en gang for alle, og kutt kontakten om så er og la mannen din finne ut av hva han vil siden det er hans far.De som har svart deg aner ikke hvordan det er å forholde seg til slike mennesker. Anonymous poster hash: a76c5...82e Bra smarta, få mannen til å måtte velge mellom kjærringe og ungen eller sin egen far. Da får du tynt han sikkelig og finner virkelig ut hvor hjertet hans tilhører Anonymous poster hash: 1f6db...4c1
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #27 Skrevet 10. januar 2014 Der ser du HI, du var helt på viddene, jeg hadde rett! Og du som påsto jeg hadde dritt på mine vinger! Makan! Nei, litt mindre paranoid og egoistisk fra din side, mindre Facebook- tilgang til ham, og dere vil få det supert sammen 👼 Anonymous poster hash: 1db45...cab
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #28 Skrevet 10. januar 2014 Himmel og hav for noen svar du får. Jeg er helt enig med deg HI, din svigerfar har psykopatiske trekk. Sett han på plass en gang for alle, og kutt kontakten om så er og la mannen din finne ut av hva han vil siden det er hans far.De som har svart deg aner ikke hvordan det er å forholde seg til slike mennesker. Anonymous poster hash: a76c5...82e Les deg opp på hvilke trekk er "psykopatiske trekk" før du uttaler deg 👼 Anonymous poster hash: 1db45...cab
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #29 Skrevet 10. januar 2014 Denne svigerfaren virker for å være en noe spesiell mann som sikkert i tillegg både er nysgjerrig og kjeder seg litt.... Noen psykopat er han neppe. Tror HI kommer langt med å sperre fb-profilen sin. Siden begge tydeligvis misliker hverandre like mye er nok det greit. Psykopat-trekk eller ikke - man kan i alle fall diskutere hvilke trekk som kommer fram hos de som kommenterer hovedinnlegget (spesielt cab.... ) Men det er jo latterliggjøring og nedrakking som er målet med de fleste kommentarene her inne om dagen...... så ingen overraskelse... Anonymous poster hash: 40c86...0fe
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #30 Skrevet 10. januar 2014 Men mannen din har veld fri vilje? Hvis han ikke ønsker å hjelpe sin far med oppussingsarbeider i helgene, kan han si nei. Og skulle ha betalt for å hjelpe sin egen far? Håper det var tull! I en familie så hjelper man hverandre! Og at han ble tvunget til å ta seg fri i romjulen? Igjen- fri vilje! Han er nok skuffet over svigerdatteren han har fått. Det er ingen bragd å jobbe gjennom et svangerskap forresten. Anonymous poster hash: 9eba4...a4c Mannen min har fri vilje, men har sagt til meg at han ikke tør å si nei. Noe jeg ikke aner hvorfor.. Svigerfar ringer sønnen sin stort sett forde han ønsker å be han om tjenester. Har ofte spurt mannen min om hvorfor ikke hans far kontakter venner for slike spørsmål. Når det er helg er vi begge skitne etter jobb, spesielt mannen. Men han far gir blaffen i om han må hvile seg, og presser han til å jobbe for seg. Selvfølgelig er det riktig av mannen min å hjelpe sin familie. Men å bli spurt hele tiden om tjenester, synes jeg er på grensen til utnytting. Tiden vår er dyrebar, og mannen min skal overhodet ikke fungere som arbeidskraft for sin familie som ikke gidder å gjøre noe selv. De risikerer å slite ut sønnen sin, slik at han ikke har krefter til å være med sin egen nye familie. Og det kan jeg bare ikke sitte å se på. HI Anonymous poster hash: 1891b...02a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #31 Skrevet 10. januar 2014 Men mannen din har veld fri vilje? Hvis han ikke ønsker å hjelpe sin far med oppussingsarbeider i helgene, kan han si nei. Og skulle ha betalt for å hjelpe sin egen far? Håper det var tull! I en familie så hjelper man hverandre! Og at han ble tvunget til å ta seg fri i romjulen? Igjen- fri vilje! Han er nok skuffet over svigerdatteren han har fått. Det er ingen bragd å jobbe gjennom et svangerskap forresten. Anonymous poster hash: 9eba4...a4c Mannen min har fri vilje, men har sagt til meg at han ikke tør å si nei. Noe jeg ikke aner hvorfor.. Svigerfar ringer sønnen sin stort sett forde han ønsker å be han om tjenester. Har ofte spurt mannen min om hvorfor ikke hans far kontakter venner for slike spørsmål. Når det er helg er vi begge skitne etter jobb, spesielt mannen. Men han far gir blaffen i om han må hvile seg, og presser han til å jobbe for seg. Selvfølgelig er det riktig av mannen min å hjelpe sin familie. Men å bli spurt hele tiden om tjenester, synes jeg er på grensen til utnytting. Tiden vår er dyrebar, og mannen min skal overhodet ikke fungere som arbeidskraft for sin familie som ikke gidder å gjøre noe selv. De risikerer å slite ut sønnen sin, slik at han ikke har krefter til å være med sin egen nye familie. Og det kan jeg bare ikke sitte å se på. HI Anonymous poster hash: 1891b...02a Slitne etter jobb, mente jeg:) Hehe! HI Anonymous poster hash: 1891b...02a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #32 Skrevet 10. januar 2014 Jeg er nok litt eldre enn deg og forstår uansett ikke hvorfor man skal legge ut så mye av livet sitt på Facebook. Jeg ville uansett rådet deg til å legge ut mindre. Så ville det voksne være å ta et prat om dette på tomannshånd med svigerfar, da kan du gå med hevet hode. Anonymous poster hash: a29b8...9da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå