Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Han kritiserer meg i hverdagen, og henger seg borti lommeboken min. Dette har han også gjort når jeg gikk på skole.. Jeg har fått et barn og er nå i permisjon, noe som kostet meg jobben(får foreldrepenger). Enda han vet at jeg har fått et barn som også vil gi meg utfordringer på søkerfronten, så viser han null empati. Samboeren min har en jobb som gjør det vanskelig for meg å være mye ute i jobb, da han har to jobber med vakttelefoner innimellom. Vi bygger oss hus nå, og jeg hjelper en del til med det praktiske:) Og jeg legger stolt ut bildene på FB. Men hva gjør svigerfar? Jo, han forsøker å stille kritiske spørsmål under bildene slik at andre kan se det! Og når vi er på besøk hos han, så driver fyren å henge seg borti at jeg var pålogget Facebook på den og den tiden av døgnet..osv Jeg er fullstendig klar over at han ikke liker meg, men det rare er at han er så besatt av min FB profil. Han henger der hver sabla dag og kommenterer bilder:P Jeg ønsker på ingen måte å bite meg ut med noen av min samboers familie, men noen tiltak må jeg tillate meg å gjøre. Svigerfar er generelt snill og storsinnede av og til, og jeg er glad for at barnet vårt har en bestefar som er glad i henne. Men jeg finner meg snart ikke i denne nedsettingen av meg. Det virker som at svigerfar synes at jeg ikke er god nok for hans sønn. Men jeg har jo jobbet som bare juling både før og etter at jeg ble gravid. Sykemeldte meg aldri, og er stolt av det:) Når jeg var 8 mnd på vei så presterte jeg også å ta sertifikatet, etter mye hard trening! Og dette gjorde svigerfar helt stum;) For datteren hans måtte ha hele 3 oppkjøringer for å greie å ta lappen.. Jeg kan kanskje virke litt selvgod ut nå, og det beklager jeg. Men jeg har fått beskjed av min familie om å gå med hevet hode, og at jeg må være stolt over prestasjonene mine. Så lenge det går oppover med meg:) Og de har jo rett. Jeg er ikke rik, men jeg er flink til å holde meg aktiv i jobb og privat. Men tilbake til denne FB snokingen til svigerfar.. Jeg synes det er ekkelt, da jeg føler han gjør det i et desperat forsøk på å finne noe han kan rakke ned på. Så nå vurderer jeg sterkt om jeg skal gi han redusert tilgang til tidslinjen min. Så får han ikke med seg stort av livet mitt^^ Eller hva mener dere? Anonymous poster hash: 1891b...02a
soleia Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Du veit at du kan definere kven som skal sjå det du til ei kvar tid legg ut på FB? Ville ikkje lagt han til slike bilete og "skryt" sidan han er så negativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå