Gå til innhold

Et liv uten kjærlighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke han elsker meg lenger. Tror ikke han har gjort det på en stund. Ektemannen min altså.. Jeg har alltid elsket han mer enn han har elsket meg, og det har alltid gjort vondt. Men nå er jeg ganske sikker på at det er slutt på kjærligheten. Det gjør så vondt i hjertet.. Han har vært så kald og egoistisk så lenge. Sex sluttet vi med i september i fjor. Vi prater sjeldent sammen, med mindre det er krangling. Nå har også jeg sluttet å ha følelser for han. Jeg er utrolig glad i han, som far til mine barn, og venn. Nå vurderer jeg å gå fra han.. men jeg kommer aldri til å bli elsket av en mann noen gang igjen. Kommer fra en kultur der man kun blir gift én gang. Utenom-ekteskapelig forhold er så klart utelukket. Nå er jeg 25, og kommer sannsynligvis til å leve et liv uten kjærlighet. Kan ikke dele dette med noen. Må bare få det ut :-(

Anonymous poster hash: 72c89...6f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det klin umulig for deg å bli sammen med noen igjen?

Du kan jo ikke leve sånn som du gjør nå! Og du er bare 25 år, tenk hvor mye fantastisk du har igjen å oppleve!!

Endret av ærlig talt
Skrevet

Da ville jeg revurdert om jeg ville fortsette å følge den kulturen...

Anonymous poster hash: 12246...da9

Skrevet

er selv fra en slik kultur.. jeg er selv kurder.. jeg giftet meg for 1 år siden.. og er ennå svært lykkelig.. vet om mange som har giftet seg blitt ulykkelig i ettertid, de har skilt seg.. har som regel ikke vært noe problem.. men har dere tenkt på familie rådgivning?

Anonymous poster hash: b73d3...909

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...