Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Har ei herlig jente på snart 3 år. Hun er ei veldig sprudlende og glad jente som vi er veldig fornøyd med:) Hun har en vilje av stål (arvet etter meg) og er som de fleste i den alderen utprøvende. Hun har sin far surret rundt lillefingeren (hele hånden). Hun er ei skikkelig pappajente så her det pappa som gjelder. Men, min samboer hater å se vår jente lei seg og gir ofte opp eller etter. Da ropes det på mor som må komme å ordne opp. Han klarer å ordne opp selv men synes så synd på jenta vår der hun f.eks kaster seg ned på gulvet i trassgråt fordi hun ikke får viljen sin. Prøver å forklare han at hun er like glad i han om han er streng med henne. Men han synes fortsatt det er vanskelig. Føler nesten vi leker good cop-bad cop her;) er det slik at mamme er strengest? Anonymous poster hash: fa4fc...826
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er strengest. Men mannen er stort sett enig i de grensene og reglene jeg setter, og når jeg først har bestemt noe er han flink til å følge opp. Han er bare ikke så vant med å sette grenser (har en mor som er veldig konfliktsky) Anonymous poster hash: d987e...8fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå