Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Er det rutine på ammingene, eller totalt kaos? Og når begynner det isåfall å bli litt rutiner? Anonymous poster hash: fadf6...459
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Her var det totalt kaos frem til ca 4 mnd. Frem til da måtte jeg være tilgjengelig hele tiden, for det kunne like gjerne gå 5 minutter som 1 time mellom måltidene. Sjelden lenger. Fra 4 mnd spiste han hver 3. time. Deilig! Anonymous poster hash: b51ef...a47
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Signerer nr to. Var sånn med begge mine. Anonymous poster hash: 1bfeb...d9f
Altiboks Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Ingen system. Hentet bare frem puppen når jeg merket at han ville ha. Fullammet til han var 6 mnd og det var slik hele veien.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Relativt stabilt helt fra de ble født alle tre. Hver 2-3 time de to første mnd og deretter hver 3 time. Jeg har reist bort på kveldstid helt fra minste her var nyfødt. Ukeshandler og bruker minimum 1 time. Aldri noe problem. Anonymous poster hash: 38068...20d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå