Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Hun begynte med å fortelle at hun hadde en hemmelighet. Og etterhvert fortalte hun at det var en hemmelighet hun og hennes venninne har og at det involverte hennes venninne sin hund. Min datter hadde fått beskjed av hennes venninne at hun ikke fikk fortelle det til meg. Jeg trodde først at hunden hadde bitt henne og at det derfor måtte holdes hemmelig, men det var det ikke. Det var tydelig at min datter ville fortelle meg dette, så jeg spurte videre. Hun fortalte at hunden hadde slikket på dem. Da fattet jeg mistanke med en gang! Hvor, spør jeg. I tissen, svarte hun og ler! Jeg ble helt satt ut, men fikk komlet meg til å forklare at de ikke måtte la hunden gjøre slik og så tok jeg hele leksa med hva som er greit og ikke. Skal jeg fortelle venninens mor hva de har gjort? Det som er litt kinkig er at dette egentlig er en hemmelighet mellom min datter og hennes venninne. Anonymous poster hash: f62b7...73d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Uff. Ja dette er vanskelig. Men man burde kanskje si ifra? Jeg tenker med engang: hvor normalt er dette? Hvordan kan venninnen vite at om hunden slikker på tissen er det deilig? Jeg hadde lurt veldig på dette og hva er riktig og gjøre i en sånn situasjon. Hvor har de det fra? Anonymous poster hash: 5174c...7f1
monson Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Ja… Gud, hun venninen lever vel med den hunden ?? Men, si at det var en hemmelighet mellom din datter og hennes vennine slik at foreldrene kan trå litt varsomt...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Hvorfor skal du fortelle det? Jeg tviler på at de har mishandlet hunden. Det er helt normalt at de er interessert i å lukte og slikke mennesker i skrittet om de får lov. Anonymous poster hash: 28bad...39d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Jo, det syns jeg (dessverre) du må fortelle til venninnens foreldre. Ugh, for en vrien samtale..! Men som mor og hundeeier ville jeg absolutt visst dette, det er jo helt uakseptabelt! Anonymous poster hash: 70e90...e90
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Var det med eller uten klær? Hunden til svigers hadde glatt slikket meg i skrittet utpå buksa om han hadde fått lov..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Hvorfor skal du fortelle det? Jeg tviler på at de har mishandlet hunden. Det er helt normalt at de er interessert i å lukte og slikke mennesker i skrittet om de får lov. Anonymous poster hash: 28bad...39d Ehm... Tror ikke HI er så veldig bekymret for hunden og det unormale her er ikke at hunden har lyst, men at jentene lot den gjøre det.... Anonymous poster hash: 9ae8f...6ab
HvittHus Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Ja dette må foreldrene få vite slik at de kan forhindre videre omgang mellom barn og hund.
monson Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Jo, det syns jeg (dessverre) du må fortelle til venninnens foreldre. Ugh, for en vrien samtale..! Men som mor og hundeeier ville jeg absolutt visst dette, det er jo helt uakseptabelt! Anonymous poster hash: 70e90...e90 Hvorfor skal du fortelle det? Jeg tviler på at de har mishandlet hunden. Det er helt normalt at de er interessert i å lukte og slikke mennesker i skrittet om de får lov. Anonymous poster hash: 28bad...39d Ehm... Tror ikke HI er så veldig bekymret for hunden og det unormale her er ikke at hunden har lyst, men at jentene lot den gjøre det.... Anonymous poster hash: 9ae8f...6ab Det er ikke akkurat hygenisk! og jeg har hatt hund hele livet og det falt meg aldri inn at den skulle/kunne slikke meg for å si det slik. Man, gjør bare ikke det.. (Av mange grunner) Hadde min datter eller sønn blitt slikket av min hund, hadde jeg heelt klart ville vist om dette!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Hvorfor skal du fortelle det? Jeg tviler på at de har mishandlet hunden. Det er helt normalt at de er interessert i å lukte og slikke mennesker i skrittet om de får lov.Anonymous poster hash: 28bad...39d Ehm... Tror ikke HI er så veldig bekymret for hunden og det unormale her er ikke at hunden har lyst, men at jentene lot den gjøre det.... Anonymous poster hash: 9ae8f...6ab Og hva så? Det er helt vanlig at barn eksperimenterer. Dette skader ingen. Hvorfor gjør det noe da? Anonymous poster hash: 28bad...39d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Hvorfor skal du fortelle det? Jeg tviler på at de har mishandlet hunden. Det er helt normalt at de er interessert i å lukte og slikke mennesker i skrittet om de får lov.Anonymous poster hash: 28bad...39d Ehm... Tror ikke HI er så veldig bekymret for hunden og det unormale her er ikke at hunden har lyst, men at jentene lot den gjøre det.... Anonymous poster hash: 9ae8f...6ab Og hva så? Det er helt vanlig at barn eksperimenterer. Dette skader ingen. Hvorfor gjør det noe da? Anonymous poster hash: 28bad...39d Atte ?!?! Du kan ikke mene det?! Er det ikke på sin plass at ungene lærer om seksuell grensesetting og respekt? Jeg skjønner jo at ingen ble fysisk skadet, det er likevel langt over en grense, noe jeg er sjokkert over at du ikke later til å begripe! Anonymous poster hash: 70e90...e90
Iiiiik Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 Jeg tenker at jeg som mamma gjerne ville visst. Jeg ville blitt ganske skuffet hvis en annen mor bevisst hadde skjult dette for meg. Ikke fordi dette trenger å være begynnelsen på et avvikende seksuelt mønster, men fordi det kan være det. Det kan være helt uskyldig utforskning, men det kan også være barn som vet noe om seksualitet som barn ikke skal vite noe om. Jeg har en 6-åring selv og ville blitt bekymret over at han visste at å bli slikket i tissen er noe man kan gjøre. Så langt jeg vet har mine unger kledd av seg sammen med venner, sett og sammenlignet. Det er noe ganske annet enn å la en hund slikke seg i tissen.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 Hvorfor skal du fortelle det? Jeg tviler på at de har mishandlet hunden. Det er helt normalt at de er interessert i å lukte og slikke mennesker i skrittet om de får lov.Anonymous poster hash: 28bad...39d Ehm... Tror ikke HI er så veldig bekymret for hunden og det unormale her er ikke at hunden har lyst, men at jentene lot den gjøre det.... Anonymous poster hash: 9ae8f...6ab Og hva så? Det er helt vanlig at barn eksperimenterer. Dette skader ingen. Hvorfor gjør det noe da?Anonymous poster hash: 28bad...39d Atte ?!?! Du kan ikke mene det?! Er det ikke på sin plass at ungene lærer om seksuell grensesetting og respekt? Jeg skjønner jo at ingen ble fysisk skadet, det er likevel langt over en grense, noe jeg er sjokkert over at du ikke later til å begripe!Anonymous poster hash: 70e90...e90 Grensesetting og respekt? Jentene har eksperimentert. Vel var det en hund involvert, men jeg ser faktisk ikke på det som noe være enn om de hadde forsøkt seg med dusjen, slikket hverandre eller gnidd seg med en dildo de fant. La dem ha sin hemmelighet men forklar at man aldri må gjøre seksuelle ting som kan skade dyr. Anonymous poster hash: 28bad...39d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #14 Skrevet 8. januar 2014 Jeg ville fortalt det. Men må dette være en seksuell greie? Jeg vet om flere barn som får hundene til å stikke nesa eller tunga borti merkelig greier, ikke tissen da, bare for moro.. Anonymous poster hash: 2d316...b4a
Havhesten Skrevet 8. januar 2014 #15 Skrevet 8. januar 2014 Jeg ville fortalt det. Viktig å ikke overreagere. Barn skal få ha hemmeligheter. Men det er fint å bruke et slikt tema som springbrett til å snakke om hva som er greit og grenser vedrørende egen kropp. Jeg synes Hi taklet det fint.
ærlig talt Skrevet 8. januar 2014 #16 Skrevet 8. januar 2014 Jeg hadde fortalt dette til den andre moren. Hundene spytt inneholder masse bakterier man ikke vil ha i underlivet. OG, at barn eksperimenterer er en ting, men barn skal også lære at det IKKE er greit å involvere dyr! Slikking og penetrering er for meg over grensa for hva jeg synes er greit, når det kommer til barns seksuelle utforskning. Barna vil sannsynlig også huske dette, og kan prege barna senere i livet. Ta det opp med moren på en fin måte, ikke vær hysterisk eller overdramatiserende. Sørg for å informer om at dette egentlig var en hemmelighet, slik at denne moren er vár på det.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #17 Skrevet 8. januar 2014 La dem ha sin hemmelighet men forklar at man aldri må gjøre seksuelle ting som kan skade dyr. Hahaha,her har vi kanskje misforstått litt,eller. Det er ikke snakk om dilemma rundt hunden, herregud,så fjern det går an å bli. Anonymous poster hash: 66e98...a35
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #18 Skrevet 8. januar 2014 Her blinker mine alarmknapper: hvor har den andre 6-åringen lært at hunden kan slikke der, og hvor har hun lært at det er hemmelig? Anonymous poster hash: 07805...7a5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #19 Skrevet 8. januar 2014 Vi holdt da på med dette alt i Barnehagen. Riktignok ikke med dyr, men hverandre.er det så unormalt da? Anonymous poster hash: 5490f...12b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #20 Skrevet 8. januar 2014 Unnskyld meg men Barnehagen til barneskolen er tid for at barn skal kunne være BARN, ungdomskolen desverre ( altså min mening for tidlig) er tiden for eksperimentere på seg selv og tiende begynne å tenke på å eksperimentere med andre, det er virkelig ikke bra at en 6 åring vet at det er deilig å bli slikket i tissen.... Hadde jeg vært deg ville jeg sagt ifra til moren med engang ! Dette er ikke bra for hunden eller jentene, og det er en grunn til at de fant ut at de ville eksperimentere med dette i første omgang. Anonymous poster hash: b66d8...446
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #21 Skrevet 8. januar 2014 Her blinker mine alarmknapper: hvor har den andre 6-åringen lært at hunden kan slikke der, og hvor har hun lært at det er hemmelig? Anonymous poster hash: 07805...7a5 Hm Vanskelig, syns HI taklet det fint. mine alarmknapper småblinker også litt, men hunder kan nå finne på å lukte i skrittet, og barn går nå gjerne nakne. Så da kan man vel oppdage slikt ved en tilfeldighet. At det er hemmelig - vel, det kan nå være at de har lært at slikt er privat. de er store nok til å vite at man har private områder på kroppen og at ingen får ta der. Da er det ikke rart om de skjønner at dette er litt ulovlig, selv om de ikke helt skjønner hvorfor. Anonymous poster hash: 16b56...999
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #22 Skrevet 8. januar 2014 Fy faen så mye kvalmt som man leser her har jeg aldri lest på noen annen forum før. Anonymous poster hash: c0c16...438
Syrin84 Skrevet 8. januar 2014 #23 Skrevet 8. januar 2014 Uææ.. Vi har hund, men jeg er litt sånn som må lære etterhvert. Sambo er flink med dyr. Anyways, datten min var naken på stua, skulle kle seg etter et bad. Jeg holdt på litt inne på kjøkkenet, så hører jeg plutselig hysterisk latter på stua. Der står hunden vår og slikker datteren min i rumpa😐 Trodde jeg skulle dø. Hun er 6 år, og syns d var veeeldig morsomt. Vi måtte ha oss en prat selvsagt. Hun får ikke ha hunden på rommet med døren lukket. Men uff, sånt kan vel plutselig skje? Disse dyrene skal jo sniffe og slikke på alt. Blir gal. Håper ingen tror hun kommer fra en familie med misbruk om hun skulle fortelle d til noen. Å nå døde jeg litt:o
Nullstress;) Skrevet 8. januar 2014 #24 Skrevet 8. januar 2014 vil de ikke få et veldig usunt forholdt til sex og intime grenser om de lar en hund gjøre det? alder spiller så sagt ingen stor rolle her, men jo yngre jo "verre"...
monson Skrevet 8. januar 2014 #25 Skrevet 8. januar 2014 Unnskyld meg men Barnehagen til barneskolen er tid for at barn skal kunne være BARN, ungdomskolen desverre ( altså min mening for tidlig) er tiden for eksperimentere på seg selv og tiende begynne å tenke på å eksperimentere med andre, det er virkelig ikke bra at en 6 åring vet at det er deilig å bli slikket i tissen.... Hadde jeg vært deg ville jeg sagt ifra til moren med engang ! Dette er ikke bra for hunden eller jentene, og det er en grunn til at de fant ut at de ville eksperimentere med dette i første omgang. Anonymous poster hash: b66d8...446 Ja, det var det første min kjæreste spurte om å "hvordan fant de på å bli slikket av en hund" Men, det trenger ikke å være "verre" enn at de har sett hunden slikke seg selv der nede, og tenkt.. "hmm kanskje du kan gjøre det på meg å" Eller noe i den duren… Men, det som er viktig er jo at de må vite at det ikke er okå å få en hund til å slikke deg der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå