Gå til innhold

5:2 dietten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greitt å spise 150 gr røkt laks , 2 egg og resten rå gulrot på fastedagen???

Andre tips??

Anonymous poster hash: 4129f...a42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fastedag? Er ikke det en dag uten mat?

Anonymous poster hash: b9863...71c
Skrevet

Nei du kan spise 600 kcal tror jeg det er (har ikke prøvd dette selv, bare hørt om det)

Anonymous poster hash: 95e62...0b6

Skrevet

Nei du kan spise 600 kcal tror jeg det er (har ikke prøvd dette selv, bare hørt om det)

Anonymous poster hash: 95e62...0b6

Åja, okay! Jeg vet ikke, har heller ikke prøvd det:) Men sikkert noen som vet det her da, å kan svare deg:) 

Jeg har kun prøvd Ketolyse, men det er ikke med fastedager da. 

Skrevet

Ville heller spist kylling i stedet for laks som har mange kcal. Du kan spise dobbelt så mye kylling for de samme kcal.. hold deg til grønnsaker og rent hvitt kjøtt, da får du mest mat for kcal. 

Skrevet

Har kjøpt boken "2 dagers dietten" som handler om 5:2 dietten. Der står det at du kan spise ca 500 kcal på fastedagene. Det står også forslag til menyer disse dagene og hva du bør få i deg.

Eksempel:

Frokost: 115 gr røkelaks (132 kcal), 1 kjeks (35 kcal) og 1 ta lett kremost (11 kcal) totalt: 178 kcal

Middagen som står til det forslaget er på 322 kcal og er en salat.

Skrevet

Herreminhatt 😲 600 kval var lite på en hel dag !

Noen som har prøvd dietten?

Skrevet

Takk for svar :-)

Jeg skl prøve meg litt på denne dietten tenkte jeg :-)

Starta i dag, men er veldig usikker på hva jeg kan spise .

Skal prøve meg på litt kylling i morgen :-)

Anonymous poster hash: 4129f...a42

Skrevet

Ja, jeg har prøvd den noen måneder & den funker... Men jeg synes ikke det ble vært det. Mitt tips er: SUPPE!! Lite kalorier & mettende. Gikk faktisk en del rett i koppen, spice opp med masse krydder & drikk m/t-skje... Ca 100 kcal pr kopp.

Men det blir fort fråtsing dagen derpå & masse matfantasier på fastedagene. Nå har jeg funnet min egen versjon: ikke spise etter kl17 på hverdager & kutte ut mat mellom lunsj & kveldsmat i helgen. Funker vel så bra!! Nå har ikke jeg målt disse verdiene da, men sånn badevekt-wise ;) Er nesten nede i samme størrelse som da jeg giftet meg (for 8 år & 3 barn siden)

Men vi er alle forskjellige ;)

Lykke til!

Anonymous poster hash: 89546...1b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...