Gå til innhold

Legger du deg samtidig med kjæresten, når dere tar kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:) 

Anonymous poster hash: 19a05...4f9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

19a05...4f9 [/acronym]

Som regel, synes det er best. Men i dag la jeg meg før han fordi han har fri i morgen mens jeg skal opp tidlig. I helgene er det alltid sammen hvis ikke den ene er på byen e.l.

Skrevet

Ja! Vi har aldri lagt oss til ulik tid❤️

Skrevet

Ja alltid med mindre vi er uvenner. Han kommer tuslende noen ganger da også.

Skrevet

Vi legger oss alltid sammen :)

Anonymous poster hash: 5fb5c...e17

Skrevet

Det varierer. På vinterstid legger jeg meg ofte før han for da er jeg mye mer sliten og han er egentlig skikkelig natteravn.

Anonymous poster hash: 0bc89...7da

Skrevet

Som regel legger vi oss sammen ja.

Anonymous poster hash: 547d6...220

Skrevet

Veldig sjelden, jeg liker å sitte opp lengere enn han. I tillegg jobber han skift og begynner ofte veldig tidlig på jobb

Anonymous poster hash: cfe4d...0d9
Skrevet

Nei, vi legger oss aldri samtidig. Jeg er alltid oppe lenger enn han, ofte et par timer lenger. Det er ingen vits i at jeg skal ligge der å stirre ut i lufta i flere timer. Vi står opp til samme tid, men jeg trenger mye mindre søvn enn han og kan klare meg med 3-5 timer per natt.

Anonymous poster hash: ff661...b3e

Skrevet

Nei, vi legger oss aldri samtidig. Jeg er alltid oppe lenger enn han, ofte et par timer lenger. Det er ingen vits i at jeg skal ligge der å stirre ut i lufta i flere timer. Vi står opp til samme tid, men jeg trenger mye mindre søvn enn han og kan klare meg med 3-5 timer per natt.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Varierer... Men er da kos i det å legge seg samtidig :)

Skrevet

Nei vi legger oss aldri på likt. Han legger seg 22 og jeg 24-01....gidder ikke legge meg så tidlig når jeg ikke kommer til å få sove uansett.

Skrevet

Ja, mellom 11 og 12. 

Skrevet

Nei, helt forskjellig døgnrytme. Jeg sier fra når jeg føler behovet for kos. Da kommer han bare inn.

Skrevet

Noen ganger ja og andre ganger nei. Som feks i dag, mannen la seg for snart to timer siden og jeg sitter fremdeles oppe.

Men så skal mannen opp kl 02 i natt for å se en hockeykamp på tv for så å legge seg igjen, men han om det altså :P

Ellers så jobber jeg en del nattevakter, så er ofte forskjellig døgnrytme her i huset.

Anonymous poster hash: 89f67...4a7
Skrevet

Stort sett samtidig. Veldig viktig for ham. J jA 👼

Anonymous poster hash: 9ba20...473

Skrevet

legger oss samtidig hvis ikke blir d lite søvn på meg før han tusler i seng <3

Skrevet

Det tilhører sjeldenhetene. Han skal opp mye tidligere enn meg, og jeg er skikkelig natteravn.

Anonymous poster hash: 2645f...4e1

Skrevet

Vi Gjør alltid det, men vi må også stå opp samtidig så er vel litt derfor:)

Anonymous poster hash: 33022...b9d

Skrevet

Jeg må opp to timer før ham hver morgen, så nei, legger oss ikke samtidig.

Anonymous poster hash: 8d0c8...0e5

Skrevet

Nei, så og si aldri. Jeg legger meg rundt 2230, han legger seg mellom 2400 og 0200.

Anonymous poster hash: 4be5a...488

Skrevet

I 99% av tilfellene :)

Anonymous poster hash: 5f311...a0d
Skrevet

Ja stort sett:) han ligger somregel å halvsover på soffaen da.. Hehe! For jeg skal bare rydde litt,eller pakke bhg tøy/lage matpakker,dusje, brette klær / hengeopp klær osv...;) stort sett i seng til 24

Skrevet

I periodar. Kjem an på søvnbehov. No har vi baby som ikkje tek kvelden før ca 23, så no legg vi oss oftast samtidig. Då eg var gravid la eg meg 1-2 timar før han, og når eg har dagvakt må eg ut døra 1 time før og treng å legge meg tidlig. Det har nok like mykje med søvnbehov å gjere, for han kan ikkje ligge ein time lenger, han har ungestell og barnehagelevering å ta seg av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...