lullaby Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Vi klarer ikke å finne et navn til gutten vår, klarer ikke å bli enige. Tenkte på Milian, men fikk veldig negative reaksjoner fra vordende besteforeldre. Hva synes dere? Ønsker ikke et veldig vanlig navn.
moa_tobias Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Har det virkelig noe å si hva besteforeldre synes? Det hadde jeg faktisk ikke brydd meg om! Velg et navn dere liker, er trossalt deres sønn og dere som skal leve med han.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Drit i besteforeldrene. Det går seg til bare de blir vant til navnet. Jeg har Timian og Johannes (Mormor var SVÆRT negativ til Timian, men har ikke hørt en eneste klage de 5 årene etter han kom ut av magen på navnet)
Salomine Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Ikke hør på hva andre mener om navn du liker. Navn kan høres rare og fremmede ut, men vips så er man blitt vant til dem og de er helt ok.
MMEA<3 Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Lurer på det samme selv:) 4 uker igjen velg det dere liker best, andre vil alltid ha meninger om navnevalget. Sånn ellers synes jeg Milian er ok, men litt for søtt og høres ikke så norskt ut. Hva med Emíl med lang i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå