Gå til innhold

Hva settes fram på kakebordet ved feiring av dere voksne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva serverer du om dere skal ha bursdagsselskap med bare kaffeslabberas for en av dere voksne, der det kommer store barn(8-13år) også?

Hvor mange er dere, hvilke kaker, annet spiselig:)? Trenger litt tips. Vi er 10 stk(flest voksne):)

Anonymous poster hash: 63336...f78
Skrevet

Vafler

Is og varme bær

Eplekake og is

Sjokoladekake eller sjokolademuffins

Skrevet

10-12 voksne og 1 barn.

Vi er en kakeglad familie og liker å ha litt å velge i, blir som oftest lite rester. Varierer litt hvilke kaker som lages, men f.eks:

-oreokake

-yoghurtkrem med frukt og sjokoladebiter i

-suksessterte (nøttekake med gul krem)

-gulrotkake

Anonymous poster hash: 1a532...c3a
Skrevet

Sjokoladekake er et must til enhver bursdag her, men det hender jeg lager tropisk aroma i stedet.

Pleier også lage ostekake og verdens beste når det er flest voksne. Et brett med muffins er alltid kjekt hvis det kommer barn. Synes også det er godt med fruktfat.

Skrevet

10-12 voksne og 1 barn.

Vi er en kakeglad familie og liker å ha litt å velge i, blir som oftest lite rester. Varierer litt hvilke kaker som lages, men f.eks:

-oreokake

-gulrotkake

Hender det at du lager alt dette til et selskap?

Svigerfamilien blir nemlig sjokkert om det står mer enn 2 kaker/is på bordet. Da er det liksom altfor mye;)

JEg selv er søtmons og liker litt å velge i og kan jo putte restene i fryseren. Dessuten elsker jeg å bake og kan ikke drive å spise kaker til vanlig så ønsker jo ofte å bake 3 forskjellige kaker når det først er anledning;P

Skrevet

Vaffler

Gele og vaniljesaus

Suksesskake

Gulrotkake/sjokokadekake/marsipankake

Is

Skrevet

10-12 voksne og 1 barn.

-oreokake

-gulrotkake

Svigerfamilien blir nemlig sjokkert om det står mer enn 2 kaker/is på bordet. Da er det liksom altfor mye;)

JEg selv er søtmons og liker litt å velge i og kan jo putte restene i fryseren. Dessuten elsker jeg å bake og kan ikke drive å spise kaker til vanlig så ønsker jo ofte å bake 3 forskjellige kaker når det først er anledning;P

Til ett selskap ja, helt normale kakemengder dette her i et lite bursdagsselskap :) Men vi bor på Sunnmøre og vi er vel kjente for mye kaker! :)

Skrevet

10-12 voksne og 1 barn.

-oreokake

-gulrotkake

Til ett selskap ja, helt normale kakemengder dette her i et lite bursdagsselskap :) Men vi bor på Sunnmøre og vi er vel kjente for mye kaker! :)

Hehe jeg blir så flau når jeg baker og føler de bestandig mener det er over the top liksom. Jeg gjør det jo fordi jeg liker å bake nye ting;) Jeg er slank og spiser ikke engang sukker før fødselen er overstått i februar, så ikke jeg som skal spise kakene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...