Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Skal på kurs der og det er ferdig 1700 en hverdag, kan se ut som jeg ikke rekker fly hjem den dagen og må være til neste dag. Aldri vært i Lillestrøm og lurer på om det finnes kjøpesenter man kan trø på for å få tida til å gå... Anonymous poster hash: c071b...fe5
1. gang:) og engang til:) Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Det er er helt greit senter i Lillestrøm og noen butikker i gatene rundt. Eller så kan du dra til Strømmen, der er det et svært senter.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Det er er helt greit senter i Lillestrøm og noen butikker i gatene rundt. Eller så kan du dra til Strømmen, der er det et svært senter. Takk. Hvordan kommer man seg lettest (evt billigst) dit? Anonymous poster hash: c071b...fe5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Det er kun et lite senter, som jeg tror stenger kl 18:00, hvis ikke det bare gjelder butikkene rundt i gatene. Det heter Lillestrøm torvet ellers er Strømmen Storsenter bare noen minutters busstur unna! Anonymous poster hash: 4d138...34f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Lillestrøm torv er åpent til 21, butikken i gågata og rundt stenger 18. Anonymous poster hash: 4db01...e1c
Amabolla Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Senteret i Lillestrøm stenger kl 21 på hverdager. Butikkene i gatene vet jeg stenger sent på torsdager. Helt finfin shopping, men Strømmen har jo mest å by på. Ta buss nr 401 fra Lillestrøm, 10 min så er du på Strømmen:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Lillestrøm torg 10-20 helt greit senter. Eller ta 401 mot Oslo og gå av i Strømmen sentrum der har du Strømmen storsenter. Anonymous poster hash: e3aa5...b38
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Det senteret i Lillestrøm har forresten noen fine butikker, og er sikkert greit å tusle litt der Strømmen storsenter er mye større og litt mer innviklet, og det kan ta 10 min å gå fra den ene butikken du skal på til den neste For å komme deg til strømmen går du til Lillestrøm Bussterminal, og tar "401 Oslo bussterminal" til busstoppet "Akershusmuseet" eller "Stasjonsveien" (de ligger på forskjellige sider av senteret). Ellers kan du ta toget fra Lillestrøm stasjon og til strømmen, men da er det litt å gå, men maks 5 min! Anonymous poster hash: 4d138...34f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Supert, tusen takk! Da gjenstår det å spørre sjefen om en ekstra overnatting, vil jo ikke gå glipp av slutten på kurset når man har reist hele den veien for å være med! Men kan jeg spørre om noe annet? For flyet hjem den dagen går kl 1830, når må jeg forlate hotell i Lillestrøm for å rekke innsjekking en time før flyavgang (Gardermoen)? Anonymous poster hash: c071b...fe5
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Det er et senter i Lillestrøm (som er en by, ikke et bittelite tett sted), det har åpent til kl21, som flere skriver. Det er ikke verdens mest fantastiske senter, men det har mange av kjedebutikkene, som H&M, Lindex, Cubus, VeraModa osv. Det har også noen litt mer spesielle butikker. Jeg bor i Lillestrøm og handler mest mulig her for å støtte opp om lokalbutikkene og syns jeg får det meste jeg trenger til meg og barna her, men om det er noe helt spesielt jeg skal ha, så drar jeg til Strømmen, som vel er et av Norges største kjøpesentere. Jeg syns det er veldig stort der nå og jeg bruker mye tid på å finne de butikkene jeg trenger, men det er jo smak og behag om man vil til et lite eller et stort senter. Anonymous poster hash: eea07...3b7
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Supert, tusen takk! Da gjenstår det å spørre sjefen om en ekstra overnatting, vil jo ikke gå glipp av slutten på kurset når man har reist hele den veien for å være med! Men kan jeg spørre om noe annet? For flyet hjem den dagen går kl 1830, når må jeg forlate hotell i Lillestrøm for å rekke innsjekking en time før flyavgang (Gardermoen)? Anonymous poster hash: c071b...fe5 Flytoget går hvert 20.minutt og tar 10 min til gardermoen. Hvis det er Arena du skal på (som de fleste bruker til møter), så er det maks 5 min å gå. Når flytogene går, finner du på flytoget.no Anonymous poster hash: eea07...3b7
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 Supert, tusen takk! Da gjenstår det å spørre sjefen om en ekstra overnatting, vil jo ikke gå glipp av slutten på kurset når man har reist hele den veien for å være med! Men kan jeg spørre om noe annet? For flyet hjem den dagen går kl 1830, når må jeg forlate hotell i Lillestrøm for å rekke innsjekking en time før flyavgang (Gardermoen)? Anonymous poster hash: c071b...fe5 Flytoget går hvert 20.minutt og tar 10 min til gardermoen. Hvis det er Arena du skal på (som de fleste bruker til møter), så er det maks 5 min å gå. Når flytogene går, finner du på flytoget.no Anonymous poster hash: eea07...3b7 Med tanke på at flytoget kun tar 10 min fra Lillestrøm til Gardermoen, så ville jeg tatt et som går senest 17:00, for det kan vel fort være forsinkelser eller oppstå noe uforventet på veien/på flyplassen. Jeg ville dratt så jeg rakk det med god margin, altså noe mellom 16:30-16:45 Anonymous poster hash: 4d138...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå