Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #26 Skrevet 9. januar 2014 Min hadde også helt flat tiss når han var nyfødt. Han har jo vært på de vsnlige kontrollene på helsestasjonen, og han har vært til lege et par ganger fordi jeg har vært bekymra for trang forhud. Ingen har sagt noe om str hans. Nå er han 9, men str er fremdeles liten, vil anslå toppen 3cm. Nå skal det sies at jeg ikke får se den særlig mye lenger, så det kan jo ha skjedd noe der uten at jeg vet det. Tanken på om han kan ha mikropenis har slått meg, men siden mange har sett den og ikke sagt noe har jeg slått det fra meg. Og hva kan de uansett gjøre med det?Anonymous poster hash: b30ed...109 Det var ingen som sa det til meg heller før jeg tok det opp. Mange som kunne sett det ja. Anonymous poster hash: a27ef...9f7
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #27 Skrevet 9. januar 2014 Klem til deg og lille gutten din, hi! Skjønner veldig godt at du tenker på dette. Gjør som de over her sier, kontakt fastlege og hør om behandling asap! Kanskje er det håp Anonymous poster hash: 10802...19b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #28 Skrevet 9. januar 2014 Hvis han er 9 år og den er 3 cm kan du nok gå utifra det er litt mikro ja. Huff stakkars gutter. Anonymous poster hash: 40004...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå