Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Vi har fått vite at vår sønn har mikropenis, og jeg kjenner at jeg er så trist på hans vegne. Er så redd han blir mobbet, får dårlig selvtilit og et dårlig eller ikke eksisterende sexliv. Jeg vet for lite om det, noen som kan litt om dette og hva han kan forvnete seg? Kjenner jeg sørger litt for ham, håper han får et fint liv likevel... Anonymous poster hash: a27ef...9f7
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Uff a meg, stakkars lille gullet!! Er det ingen medisiner som kan hjelpe? Selvfølgelig så kan han få et fint liv uansett da, for de aller fleste kvinner så har vel penisstørrelse veldig lite å si! Anonymous poster hash: b96ff...ef4
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Mikropenis? Hvem har sagt det? Aldri hørt om. Anonymous poster hash: 98a77...3d4
Honningmelon Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Mikropenis? Hvem har sagt det? Aldri hørt om. Anonymous poster hash: 98a77...3d4 Da må du lese deg opp. Det er en diagnose.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Mikropenis? Hvem har sagt det? Aldri hørt om. Anonymous poster hash: 98a77...3d4 Micropenis er en medisinsk diagnose/tilstand. Google is Your friend. Anonymous poster hash: b96ff...ef4
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Uff a meg, stakkars lille gullet!! Er det ingen medisiner som kan hjelpe? Selvfølgelig så kan han få et fint liv uansett da, for de aller fleste kvinner så har vel penisstørrelse veldig lite å si! Anonymous poster hash: b96ff...ef4 Når en leser feks her inne virker det som str ofte har alt å si... uansett vil jo hans følelse av å ikke være bra nok være fæl for ham. For gutter tenker jo mye på dette. Anonymous poster hash: a27ef...9f7
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Selvfølgelig bryr de aller aller fleste kvinner seg om str. Noe annet er tull vi sier til menn med små peniser!!!! Anonymous poster hash: 24e96...5cf
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Men du må tenke på at denne gutten din skal leve i fremtiden, og om 10-15 år har de godt mulig funnet ut av hvilke hormoner eller whatever som kan hjelpe ham. Nå har det jo uansett ingenting å si, men sett din lit til vitenskaplige fremskritt! Anonymous poster hash: 5b0a8...df1
*SommerFrisk* Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 http://www.helsebiblioteket.no/retningslinjer/metodebok-for-nyf%C3%B8dtmedisin/11-endokrinologi/11.5-mikropenis Håper dette kan hjelpe dere! Ingen erfaringer selv men... klem!
*SommerFrisk* Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Hvor gammel er han? I nederste avsnitt i artikkelen jeg gav deg, står det at man slm behandling kan gi testosteron før de er 6 mnd gamle, som vil bidra til vekst i penis, men som ikke vil ha innvirkning på sluttlengde i voksen alder.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Hvor gammel er han? I nederste avsnitt i artikkelen jeg gav deg, står det at man slm behandling kan gi testosteron før de er 6 mnd gamle, som vil bidra til vekst i penis, men som ikke vil ha innvirkning på sluttlengde i voksen alder.Takk. Han er 6 mnd... Anonymous poster hash: a27ef...9f7
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 Hæ? Kan de vite det allerede??? Er det en diagnose??? Anonymous poster hash: 4197e...77f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 Selvfølgelig bryr de aller aller fleste kvinner seg om str. Noe annet er tull vi sier til menn med små peniser!!!! Anonymous poster hash: 24e96...5cf Ikke alle kvinner har stor sexlyst. Jeg kunne fint hatt sex 4-5 ganger i året. Anonymous poster hash: b96ff...ef4
*SommerFrisk* Skrevet 8. januar 2014 #14 Skrevet 8. januar 2014 Hvor gammel er han? I nederste avsnitt i artikkelen jeg gav deg, står det at man slm behandling kan gi testosteron før de er 6 mnd gamle, som vil bidra til vekst i penis, men som ikke vil ha innvirkning på sluttlengde i voksen alder.Takk. Han er 6 mnd... Anonymous poster hash: a27ef...9f7 Så kontakt sykehuset og spør dem om denne metoden!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #15 Skrevet 8. januar 2014 Hvor gammel er han? I nederste avsnitt i artikkelen jeg gav deg, står det at man slm behandling kan gi testosteron før de er 6 mnd gamle, som vil bidra til vekst i penis, men som ikke vil ha innvirkning på sluttlengde i voksen alder.Takk. Han er 6 mnd...Anonymous poster hash: a27ef...9f7 Så kontakt sykehuset og spør dem om denne metoden! Kan man kontakte dem direkte da? Anonymous poster hash: a27ef...9f7
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #16 Skrevet 8. januar 2014 Jeg kunne lett vært sammen med en mann med liten penis. For meg så er det virkelig ikke størrelsen på hva han har mellom beina som avgjør. Anonymous poster hash: d222e...e1a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #17 Skrevet 8. januar 2014 Hvor liten er den, HI.. Mener ikke å grafse men er bekymret for sønnen min selv.. Lurer på om han "burde vært diagnostisert". Tissen hans er omtrent på størrelse med ytterste ledd på lillefingeren når jeg drar den ut. Bekymrer meg også mye for mobbing etc.. Anonymous poster hash: dcb50...c40
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #18 Skrevet 8. januar 2014 Har en kollega som har en sønn med mikropenis, han er nå relativt voksen og har forsatt meget liten penis. Husker ikke hvordan vi kom inn på det, og hadde jobbet med henne mange år før hun fortalt det, hun hadde også engstet seg veldig for mobbing, dame problemer osv. Men poenget hennes var at gutten hennes var at det gikk veldig fint, han var en snill kul gutt som var godt likt. Når han begynte å gå ut med jenter hadde hun en "flau" prat der hun sa direkte til han at siden han var "liten" måtte han veie opp for det med å gjøre andre ting jenter liker. Prøv deg frem og vær oppmerksom hadde hun sagt, og vet du hva han er veldig populær blandt damene ; ) Anonymous poster hash: cac90...cbb
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #19 Skrevet 8. januar 2014 Hvor liten er den, HI.. Mener ikke å grafse men er bekymret for sønnen min selv.. Lurer på om han "burde vært diagnostisert". Tissen hans er omtrent på størrelse med ytterste ledd på lillefingeren når jeg drar den ut. Bekymrer meg også mye for mobbing etc..Anonymous poster hash: dcb50...c40 tja noe ca som du beskriver ja. Ca 2 cm. Men ser mer ut som ei ert. Og den er helt borte om den ikke "dras ut". Anonymous poster hash: a27ef...9f7
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #20 Skrevet 8. januar 2014 Har en kollega som har en sønn med mikropenis, han er nå relativt voksen og har forsatt meget liten penis. Husker ikke hvordan vi kom inn på det, og hadde jobbet med henne mange år før hun fortalt det, hun hadde også engstet seg veldig for mobbing, dame problemer osv. Men poenget hennes var at gutten hennes var at det gikk veldig fint, han var en snill kul gutt som var godt likt. Når han begynte å gå ut med jenter hadde hun en "flau" prat der hun sa direkte til han at siden han var "liten" måtte han veie opp for det med å gjøre andre ting jenter liker. Prøv deg frem og vær oppmerksom hadde hun sagt, og vet du hva han er veldig populær blandt damene ; ) Anonymous poster hash: cac90...cbb Det var godt å høre at det er håp. Tror pappa skal få ta den praten altså Anonymous poster hash: a27ef...9f7
Mrs Smith Skrevet 8. januar 2014 #21 Skrevet 8. januar 2014 Mange gode svar. Jeg føler med deg og håper det finnes hjelp å få. Uansett hage penisstørrelsen ikke noe å si når det er ekte følelser involvert
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2014 #22 Skrevet 8. januar 2014 Min sønn er født med mikropenis.Han fikk testo gel behandling .Uten at det hjalp noe særlig.Bekymrer meg mye for det.Å håper han ikke blir mobbet alt for mye for det.:/ Anonymous poster hash: 13a9e...7c2
*SommerFrisk* Skrevet 8. januar 2014 #23 Skrevet 8. januar 2014 Hvor gammel er han? I nederste avsnitt i artikkelen jeg gav deg, står det at man slm behandling kan gi testosteron før de er 6 mnd gamle, som vil bidra til vekst i penis, men som ikke vil ha innvirkning på sluttlengde i voksen alder.Takk. Han er 6 mnd...Anonymous poster hash: a27ef...9f7 Så kontakt sykehuset og spør dem om denne metoden! Kan man kontakte dem direkte da? Anonymous poster hash: a27ef...9f7 Kontakt fastlegen din og be om henvisning NUH. fortell at du har lest om dette og at du krever å bli satt i kontakt med de rette folkene
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #24 Skrevet 9. januar 2014 Min sønn er født med mikropenis.Han fikk testo gel behandling .Uten at det hjalp noe særlig.Bekymrer meg mye for det.Å håper han ikke blir mobbet alt for mye for det.:/ Anonymous poster hash: 13a9e...7c2 Når fikk derd diagnosen? Og hvor liten var den? Når fikk han behandling? Håper det går bra med gutta våre:) Anonymous poster hash: a27ef...9f7
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2014 #25 Skrevet 9. januar 2014 Min hadde også helt flat tiss når han var nyfødt. Han har jo vært på de vsnlige kontrollene på helsestasjonen, og han har vært til lege et par ganger fordi jeg har vært bekymra for trang forhud. Ingen har sagt noe om str hans. Nå er han 9, men str er fremdeles liten, vil anslå toppen 3cm. Nå skal det sies at jeg ikke får se den særlig mye lenger, så det kan jo ha skjedd noe der uten at jeg vet det. Tanken på om han kan ha mikropenis har slått meg, men siden mange har sett den og ikke sagt noe har jeg slått det fra meg. Og hva kan de uansett gjøre med det? Anonymous poster hash: b30ed...109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå